تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48150

احسان علیخانی در برنامه سه ستاره شامگاه گذشته، درباره غیبت دو تن از خوانندگان پاپ در بخش رقابت تیتراژ برنامه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سینماسینما، «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی در شب دوم و در بخش اول، میزبان امیر تاجیک و رضا یزدانی بود.

رضا یزدانی درباره وضعیت این روزهایش گفت: مشغول کار کردن روی آلبوم جدیدم هستم و به زودی آماده می‌شود، از طرف دیگر مشغول نهایی کردن یک تک قطعه هستم و یک کار سینمایی را هم دارم.

وی درباره ساخت تیتراژ سریال «پرستاران» که با آن کاندید دریافت سه ستاره است، گفت: جالب است بدانید که یک هفته قبل از پخش این سریال به من ساخت این تیتراژ را پیشنهاد دادند و من فقط یک هفته فرصت داشتم. من آن زمان مشهد بودم و درگیر حضور در یک تئاتر و بلافاصله پس از قبول این پیشنهاد در بک استیج همان تئاتر ملودی اش را ساختم!
تاجیک هم حضور در حالا خورشید را نتیجه دوستی اش با رضا رشیدپور دانست و تیتراژ ساختن برای یک برنامه صبحگاهی را کاری دشوار قلمداد کرد.

*** توضیحات علیخانی و ظلی‌پور درباره خواننده‌های غایب

پس از خداحافظی با این دو خواننده آرش ظلی پور درباره نبود برخی از خواننده ها در لیست نهایی سه ستاره توضیحاتی ارائه داد. او درباره عدم حضور حامد همایون گفت: مدیربرنامه حامد همایون به ما گفت که علاقه ای به حضور در سه ستاره و این رقابت ندارد.
این مجری درباره نبود نام سالار عقیلی هم عنوان کرد که سالار ، سال گذشته با معمای شاه حاضر بود و برای همین امسال چون کار جدیدی ارائه نکرده در لیست حضور نداشت.

*** تواضع و درخواست یگانه بری حذف نامش از رقابت سه ستاره

احسان علیخانی هم درباره دلایل حذف نام محسن یگانه؛ خواننده تیتراژ ماه عسل گفت: وقتی با محسن یگانه درباره سه ستاره صحبت کردم از من خواست که اگر نامش در لیست نهایی باشد ما آن را حذف کنیم تا هیچ شائبه‌ای به وجود نیاید و این تواضع یگانه را نشان می‌دهد.
علیخانی همچنین با این توضیح که کار علی لهراسبی برای تیتراژ سریال آرام میگیریم بسیار جذاب بوده، نبودش را نتیجه سلیقه نهایی هیات انتخاب دانست و خودش و عوامل برنامه را بی تقصیر دانست.

حجت اشرف زاده یکی دیگر از کاندیداهای بخش تیتراژ تلویزیونی به همراه بهنام صفوی وارد صحنه سه ستاره شد. اشرف زاده در بخشی از صحبت هایش درباره تفاوت های موسیقی پاپ و کلاسیک و سنتی گفت: به این تقسیم بندی ها قائل نیست و تعصبی روی سبکی ندارد.

علیخانی هم در تکمیل حرف‌های این خواننده اعتقادش را این طور بیان کرد: من واقعا متعجب و متأسف می‌شوم که به موسیقی پاپ آن اهمیت لازم داده نمی‌شود و در جشنواره موسیقی فجر این سبک از موسیقی در بخش جنبی حاضر است!

پس از این بخش هم مجری و تهیه کننده این برنامه درباره سه ستاره گفت: شبکه سه هیچ إصراری ندارد که این فستیوال اینجا تشکیل شود و من خواهش می‌کنم که سال آینده یک شبکه دیگر این کار را تحویل بگیرد و با هر عنوانی که دوست دارد آن را برگزار کند.

*** خواجه امیری: تندیس سه‌ستاره با همه جایزه‌ها برای من فرق دارد

احسان خواجه امیری هم یکی دیگر از مهمان‌ها بود که روبروی احسان علیخانی ایستاد و گفت: درگیر کارهای کنسرت هستم و الان اینجا برای جایزه نیامدم. آماده‌ام که تشکر کنم از مردم به خاطر رأی که به من دادند تشکر کنم و بگویم که مزه این عیدی که از آنها گرفتم هنوز زیر زبانم هست. این جایزه برای من با همه جایزه هایی که گرفتم فرق دارد.

امید نعمتی و سینا حجازی هم مهمانان بخش پایانی برنامه بودند. نعمتی در بخشی از حرف هایش در تایید صحبت های حجازی درباره اعتبار جایزه سه ستاره گفت: این جایزه برای من خیلی مهم است چون ما داریم موسیقی می‌سازیم که خیلی مردمی نیست و متفاوت است؛ بنابراین رأی شما ما را بسیار خوشحال می‌کند.

علیخانی در پایان با خبری کردن این موضوع که صدرالدین حجازی پدر سیناحجازی است، یادی از این بازیگر روی آنتن تلویزیون کرد.

سه ستاره به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی به همراهی آرش ظلی‌پور دوشنبه شب در دو بخش در ساعت های ٢٠ تا ٢١ و ۲۲:۳۰ تا ۲۴ ر روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها