تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53374

پویا بیاتی، مهران مدیریپویا بیاتی خواننده موسیقی پاپ که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود در بخشی از صحبت‌هایش از انحصاری بودن تیتراژ خواندن در تلویزیون انتقاد کرد.

به گزارش سینماسینما، پویا بیاتی، خواننده جوان موسیقی پاپ که شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت ماه مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم بود در ابتدای برنامه قطعه «مروارید» را برای مخاطبان و حاضرین در استودیو اجرا کرد و سپس رو به روی مهران مدیری نشست و پاسخگوی سوالات او شد.

این خواننده پاپ در پاسخ به سوال مدیری درباره عاشق شدنش گفت: «بله عاشق شدم و یک دختر ۵ ساله هم دارم.»

او ادامه داد: «در یکی از برنامه‌هایم با خانواده همسرم آشنا شدم و بعد با خود همسرم.»

بیاتی در ادامه با اشاره به اینکه تیتراژ خواندن در تلویزیون در بیشتر مطح شدن خواننده‌های جوان تاثیر دارد از انحصاری بودن این موضوع در تلویزیون انتقاد کرد و گفت: «دوست دارم صدا و سیما و مخصوصا تلویزیون از خواننده‌های جوان حمایت بیشتری کند، در این حوزه تیتراژ خواندن باید به خواننده‌های جوان هم سپرده شود تا آنها هم بتوانند به واسطه تلویزیون که مخاطب بیشتری دارد اسمشان را بیشتر مطرح کنند. اما نمی‌دانم چه اصراری است که تیتراژهای تلویزیون بین چند خواننده تقسیم شود. واقعا خود خواننده‌ها از این موضوع خسته نمی‌شوند؟!»

بیاتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در برنامه «دورهمی» توضیح داد: «البته خواننده‌هایی که تیتراژ‌های کارهای تلویزیونی را می‌خوانند خواننده‌های خوبی هستند اما به نظرم باید به دیگران و مخصوصا جوانها هم اجازه بروز و ظهور داد.»

بیاتی در پایان برنامه گفت یک تابلو فرش به موزه برنامه «دورهمی» اهدا خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها