تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75637

سوگل طهماسبی بازیگر تلویزیون می گوید فیلمنامه سریال‌ها به چند قصه تکراری محدود شده‌اند.

به گزارش سینماسینما، سوگل طهماسبی بازیگر سریال «بچه مهندس» درباره این مجموعه که به کارگردانی علی غفاری برای شبکه پنج تولید می شود، بیان کرد: ما از ابتدای مهرماه درگیر سریال «بچه مهندس» بودیم و از آبان ماه این سریال کلید خورد.

و ی با اشاره به اینکه «بچه مهندس» داستان خوبی دارد و در ۵۰ قسمت به تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته می شود، بیان کرد: من در این سریال نقش پرستاری به نام زینب را دارم که در یک پرورشگاه کار می‌کند و قصه در این پرورشگاه شکل می گیرد. زینب خصوصیات جالبی دارد که شاید در شخصیت هایی که بازی کرده ام کمتر دیده شده است، به طور مثال او شبیه بسیاری از دختران دهه ۷۰ است و قصه هم به آن دهه تعلق دارد.

طهماسبی اظهار کرد: این قصه به بچه ها تعلق دارد و ما اتفاقا اکنون سریالی که برای بچه ها ساخته شود، نداریم. همچنین «بچه مهندس» دغدغه هایی درباره بچه دارشدن، مسئولیت پذیری و… دارد و هشدارهایی را به خانواده ها منتقل می کند.

بازیگر سریال «شکوه یک زندگی» با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر ۲ سریال بازی کرده است درباره مقایسه کار در مینی سریال ها و آثاری با تعداد قسمت های بالا عنوان کرد: خود من معتقد هستم که در مینی سریال خیلی دیده نمی شوید. آنقدر که مخاطبان مرا با «کیمیا» به خاطر می آورند با مینی سریال ها به یاد نمی آورند و مسلما هرچقدر تعداد قسمت ها بیشتر شود مخاطبان بیشتر دنبال می کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در نظرش چقدر سریال های تلویزیونی داستان های جدید و تازه دارند، اظهار کرد: به نظرم اینگونه نیست که هر سریال حرف جدید و تازه ای داشته باشد. ما سریال های خوبی هم در این مدت داشته ایم اما مساله اصلی این است که فیلمنامه های تلویزیونی به چند قصه تکراری منجر می شود. فقط زاویه جدیدی نسبت به موضوعات مطرح می شود نه اینکه سازندگان بخواهند قصه جدیدی ارایه کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها