تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22912

طی حکم مرتضی میرباقری – معاون سیما – مجید زین‌العابدین به سمت مدیریت شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب شد.

به گزارش سینماسینما روابط عمومی سیما در توضیح این خبر آورده است : «نظر به انتقال تمام ماموریت‌های شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، معاون سیما، با توجه به سوابق ارزشمند مجید زین‌العابدین، او را به سمت مدیر شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب کرد.

بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و کمک‌های نهادهای ذیربط در عنوان جدید شبکه پنج، شبکه تهران؛ با توجه به اهمیت این شبکه، که بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است، از تاکیدات معاون سیما، به مدیر شبکه بود.

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایف محوله در حکم معاون سیما به شمار می رود.

معاون سیما از تلاش های ارزشمند و خلاقانه احسان کاوه مدیر پیشین شبکه تهران صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.»

احسان کاوه شهریور ۹۴ و در دوران ریاست محمد سرافراز به سمت مدیریت شبکه اچ‌دی تهران منصوب شده بود. او پیش از این سمت، مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت.

مجید زین‌العابدین هم که تجربه مدیریت در شبکه‌های سه و تهران را دارد، مدتی در شبکه پنج با تعریف اقتصادی مدیریت می‌کرد که بار دیگر با محول شدن تمام ماموریت‌های شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، او بار دیگر به مدیرت سابق خود بازگشت. زین العابدین در دوره‌ای با رفتن علی اصغر پورمحمدی از شبکه سه سیما، جایگزین وی شده بود.

علی اصغر پورمحمدی، رضا پورحسین و علی برازش از دیگر مدیرانی هستند که با آمدن مرتضی میرباقری به معاونت سیما، به جای قبلی خود در دوره ریاست سید عزت الله ضرغامی بازگشته‌اند.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها