تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37214

download-1مادر آیدین نیکخواه بهرامی در گفتگویی که برنامه «حالا خورشید» به مناسبت سالگرد درگذشت این بازیکن ترتیب داده بود، از خوابی که پیش از تصادف فرزندش دیده بود، گفت. 

به گزارش سینماسینما، در بخش کوتاهی که برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» به مناسب سالگرد درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی تهیه کرده بود، مادر این بازیکن و برادرش از آیدین گفتند. بخشی از گفته های مادر، به تعریف خوابی گذشت که پیش از درگذشت فرزندش دیده بود: قبل از اینکه آیدین تصادف کند خواب دیدم در ساحل دریایی ایستاده ام، همه جا نقره ای رنگ بود. خیلی زیبا و پر از قو. آیدین روی صندلی بلندی نشسته بود. رفتم سمتش و گونه اش را بوسیدم. همه قوها پر کشیدند. از صدای بلند پرواز قوها از خواب پریدم. با اینکه فضای خواب زیبا بود و انگار هیچ جای ترسی وجود نداشت با وحشت از خواب پریدم و این آخرین باری بود که آیدین را بوسیدم.
آیدین نیکخواه بهرامی از بازیکنان موثر تیم ملی بسکتبال ایران، روز هفتم دی ماه سال ۱۳۸۶در حالی که به همراه نامزد و یکی از دوستانش عازم منزل پدری خود در نوشهر بود، در یک حادثه رانندگی – در منطقه کمربندی نمک آبرود به نوشهر – در اثر جراحات ناشی از برخورد خودروی شخصی اش به گارد ریل کنار جاده از دنیا رفت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها