تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67475

اکرم محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، امشب (پنج‌شنبه ششم مهرماه) در هشتمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» میزبان خانواده‌ای آتش‌نشان خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، هشتمین قسمت از برنامه «هزار داستان» که با اجرای اکرم محمدی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به گفت‌وگوی او با خانواده‌ای اختصاص یافته که تمامی اعضای آن آتش‌نشان هستند و شغل آتش‌نشانی در میان آنها موروثی است.

اکرم محمدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کارش را از سال ۱۳۶۴ با بازی در نمایش «خسیس» آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی «مادر»، ساخته علی حاتمی پا به عرصه سینما گذاشت.

از جمله افتخارات او می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «مادر» اشاره کرد.

محمدی تا کنون در ۱۲ فیلم سینمایی ۲۵ سریال و پنج تله فیلم ایفای نقش کرده که یکی از این سریال‌ها «عملیات ۱۲۵»، ساخته بهروز افخمی بوده است.

فصل اول سریال تلویزیونی «عملیات ۱۲۵» درباره پنج جوانی بود که  با سعی و کوشش بسیار بالاخره وارد سازمان آتش‌نشانی و در حین انجام وظیفه هر بار با وقایع خاصی روبه‌رو می‌شدند.

فصل دوم برنامه «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی‌فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها