تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36772

بدل بدل‌های ایرانی رونالدو و مسی در برنامه صبحگاهی شنبه در شبکه یک سیما حضور پیدا کردند و از واکنش خوب مردم از شباهت‌شان به دو ستاره فوتبال سخن گفتند.

به گزارش سینماسینما، سیدعلی ضیاء، شنبه چهارم دی در برنامه صبحگاهی «فرمول یک»، میزبان بدل‌های مسی و رونالدو در ایران بود و همچنین با عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی گفت‌وگو کرد.

همچنین در این قسمت آیتم «بدون کات با هنرمندان» پخش شد که به بهمن دان بازیگر اختصاص داشت. دان با بیان اینکه کاری را تصویب کرده است که از چند روز آینده پیش تولید آن را شروع می‌کند، گفت: «دوست دارم بگویم قوی خواهم آمد و ان شاءالله بتوانم همه کسانی را که دوستم دارند راضی کنم و کار تر و تمیزی ارائه کنم.»
دان یادآور شد: «چیزی که برایم خیلی مهم است بگویم این است که بخشش را فراموش نکنید. من چندین زندانی را دارم که اعدامشان تایید شده و تلاش می کنم به نتیجه خوبی با خانواده آنها برسم. امیدوارم بتوانم این مسئله را حل کنم و خانواده ای را شاد کنم. برای برخی خانواده ها اشتباهاتی رخ داده که برای اولین بار هستند و اگر ما از گذشت چشم پوشی کنیم، اشتباه آخرشان می شود.»

در ادامه، ضیا میزبان عبدالمجید اجتهادی، مدیرکل مبارزه با قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی شد. اجتهادی با تاکید بر اینکه قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی بسیار زیاد است، ۵۵ درصد از مواد موجود در کشور را قاچاق ارزیابی کرد. وی در این باره گفت: «در تهران ۱۰ هزار آرایشگاه بدون مجوز وجود دارد که باید پلمپ شود. این آرایشگاه ها مداخلاتی در کارهای پزشکی دارند و سازمان تعزیرات برنامه هایی برای برخورد با این آرایشگاه ها دارند. آرایشگاه هایی در منازل هستند که از لوازم آرایشی غیرمجاز استفاده می کنند. خانمهای محترم باید هر آرایشگاه را بررسی کنند که آیا مجوز دارد و مواد خوبی استفاده می کند یا خیر.»

اجتهادی رتبه ایران را در مصرف لوازم آرایش بعد از عربستان دوم در خاورمیانه عنوان کرد و گفت: «لزوماً نمی‌توان گفت کالای قاچاق غیر استاندارد است، اما اکثر این لوازم آرایشی چون نمی‌توانند از فاکتورهای استاندارد عبور کنند و نمره قبولی بگیرند، قاچاق می شوند. این قاچاق سود زیادی دارد و متاسفانه با شدت در حال انجام است.»

مدیر کل مبارزه با قاچاق یادآور شد: «طبق تحقیقات همکاران ما، بسیاری از کارهایی که باید در مطب و تحت نظارت پزشک بیهوشی انجام شود در آرایشگاه‌ها حتی توسط آقایان صورت می گیرد و باندهای فسادی نیز شکل گرفته اند.»

رضا پرستش، بدل ایرانی مسی دیگر مهمان «فرمول یک» بود. وی که سه چهار ماه است به عنوان بدل مسی شناخته شده، عکاسی و تئاتر را از جمله فعالیت‌های خود بیان کرد. وی یکی از برنامه‌های خود را ملاقات با کودکانی که آرزوی دیدن مسی را دارند عنوان کرد.

رضا علیرضالو، بدل کریستینا رونالدو نیز در سخنانی گفت: «۲۱ ساله ام و سه سالی هست که به من می گویند شبیه رونالدویی! به عنوان مدل کار می کنم. بازیکن راه آهن، سیاه جامگان و صبا بودم که به علت برخی مشکلات از جمله مصدومیت نتوانستم کارم را ادامه بدهم. پیشنهاد بازیگری داشتم که فعلاً قبول نکرده ام.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها