تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30881

احسان علیخانیمدیر گروه اجتماعی شبکه سه از طراحی برنامه ای با اجرای احسان علیخانی برای شب های زمستان تا نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش سینماسینما، در حالی که برخی رسانه ها این روزها خبری مبنی بر حضور احسان علیخانی در شبکه نسیم و برنامه سازی وی در این شبکه منتشر کرده اند، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از ساخت یک برنامه اجتماعی در این شبکه که پیش از این هم صحبت آن شده بود، خبر داد.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره برنامه احسان علیخانی در این شبکه گفت: احسان علیخانی قرار است در شب های زمستان و از اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند برنامه ای را داشته باشد که تا نوروز هم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت زنده و ترکیبی است و فضایی اجتماعی دارد و قرار است تا برنامه تحویل سال نوروز ۹۶ ادامه داشته باشد.

کریمان که سال گذشته درباره حضور علیخانی در برنامه ای جز «ماه عسل» سخن گفته بود، بیان کرد: ما در نظر داشتیم از علیخانی در برنامه دیگری جز در ایام ماه مبارک رمضان و در شب های زمستان بهره بگیریم و اکنون این برنامه در حال طراحی است و من متعجبم که چطور استنباط شده است که برنامه به شبکه نسیم تعلق دارد.

وی درباره برنامه «سه ستاره» که با اجرای علیخانی سال گذشته چند روز مانده به نوروز روی آنتن رفت و تولید این برنامه جدید عنوان کرد: این برنامه فضای جدیدی دارد و اگر قرار باشد فضای رقابتی «سه ستاره» را هم به عنوان یکی از آیتم های این برنامه بیاوریم باید با مسئولان سازمان هماهنگ کنیم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها