تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81962

بهروز رضوی که سال‌هاست «مستند ایران» را روایت می‌کند درباره حضورش در این مجموعه یادآور شد: مستند ایران مدتی است که با دو تیم کار می‌شود و من سرجهازی این مستند هستم و با هر دو تیم این همکاری‌ام ادامه دارد. در غیر این صورت این مستند ناقص خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، این گوینده پیشکسوت از آماده‌سازی ویژه‌برنامه نوروزی «کتاب شب» رادیو تهران خبر داد و گفت: به مناسبت عید نوروز تعدادی داستان‌های کوتاه برای «کتاب شب» خوانده‌ام که محتوای آن‌ها به مناسبت عید نوروز بیشتر رویکرد طنز دارد و نویسندگان آن‌ها ایرانی نیستند.

وی همچنین در ادامه درباره «مستند ایران» یادآور شد: این مستند این روزها مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به استان سیستان و بلوچستان است و همکاری من همچنان با این مستند ادامه خواهد داشت. بخش‌هایی از این مستند توسط حمید مجتهدی و بخش‌هایی توسط حسین طاهری در حال تولید است.

رضوی که پس از ۱۶ سال به همکاری‌اش با حمید مجتهدی، سازنده مستند ایران ادامه می‌دهد و گوینده‌ی نریشن این مجموعه مستند است، درباره‌ی این همکاری‌ بیان کرد: مستند ایران،‌ یک کار فاخر است‌ و به نوعی ثبت ملی در آن انجام می‌شود؛ به همین خاطر در طول این مدت به همکاری‌ام ادامه داده‌ام و برخی وجوهش برایم دلچسب است. اما بُعد دیگر همکاری‌ام به دوستی قدیمی من و حمید مجتهدی برمی‌گردد.

او ادامه داد: حمید مجتهدی واقعا برای ساخت و تهیه مستند ایران زحمت زیادی می‌کشد. ما با هم دوست هستیم و بنای ما این است که تا پایان مستند ایران با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

چندی پیش هم از مستندی که برای بهروز رضوی ساخته شده بود، در شبکه مستند سیما رونمایی شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها