تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76046

سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار بعد از مجموعه «لیسانسه ها» روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش سینماسینما، مجموعه «آنام» به کارگردانی جواد افشار و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به قلم امیرعباس پیام برای شبکه سه نوشته شده است و ضبط آن پس از ۸۰ درصد تصویربرداری این روزها در لوکیشن خانه ای حوالی خیابان فرشته ادامه دارد.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کورش زارعی، ناصر هاشمی بازیگران سریال هستند که با حضور سیروس گرجستانی و خسرو شهراز و کاظم بلوچی تصویربرداری می شود.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «آنام» گفت: روز گذشته پنج دی ماه محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت و شهرام رفیعی فر مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خانواده وزارت بهداشت به همراه محمد پورسینا مدیرعامل موسسه آوای هنر سلامت از پشت صحنه سریال دیدار و با عوامل مجموعه گفتگو داشتند.

عفیفه در پایان بیان کرد: تا امروز نزدیک به ۸۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام شده است و کار به صورت همزمان تدوین می شود. این مجموعه تلویزیونی قرار است بعد از سریال «لیسانسه ها» روی آنتن شبکه سه برود و بر همین اساس مراحل فنی و صداگذاری همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها