تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۶:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32876

همسایه هامجموعه «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌ احمدی در حال تصویربرداری است که حسین سلیمانی یکی از نقش های آن را ایفا میکند.

به گزارش سینماسینما، حسین سلیمانی با اشاره به نقش خود در این سریال گفت: سریال «همسایه‌ها» مضمونی طنز دارد و من در این کار نقش برادر مهران غفوریان را بازی می‌کنم. کسی که شاعرپیشه و ترانه‌سراست ولی هیچ‌وقت ترانه موفقی نداشته است.
سلیمانی در ادامه گفت: این اولین همکاری من با مهران غفوریان نیست، پیش از این ما باهم در تله‌فیلم «سپرده» به کارگردانی عباس مرادیان همبازی بودیم. اما «همسایه‌ها» اولین کاری است که من به‌عنوان بازیگر و غفوریان در سمت کارگردان در کنار هم هستیم.

بازیگر سریال «چرخ و فلک» از تفاوت کار معیریان و غفوریان گفت: فضا و جنس کار آرش معیریان و مهران غفوریان کاملا باهم فرق دارد. آرش معیریان به‌دلیل جراحی پایش نتوانست با ما همکاری کند و رفت. اما پس از آن متن‌ها و کاراکتر‌ها تغییر کرد. آرش معیریان و مهران غفوریان دو سبک متفاوتی دارند و من هر دو سبک را می‌پسندم و دوست دارم.

وی موفقیت سریال جدید مهران غفوریان را خوب پیش‌بینی کرد و گفت: سریال«همسایه‌ها» ازجمله کارهایی است که بعد از این‌همه سال، مردم را پای تلویزیون می‌نشاند. قرار است با این سریال مردم بخندند و حالشان خوب شود. من در این سال‌ها کارهای اجتماعی و تراژدی زیادی داشتم که در فضای اینترتیمنت و سرگرم‌کننده نبوده است. این کار از آن‌دست سریال‌هاست که بیست‌دقیقه از ۴۵دقیقه مردم را می‌خنداند.

حسین سلیمانی در پایان گفت: علاوه بر پروژه «همسایه‌ها»، دو پیشنهاد سینمایی و دو پیشنهاد تئاتر داشتم که به‌علت حضورم در این سریال، نمی‌توانستم آن‌ها را بپذیرم زیرا هر روز بر سر فیلمبرداری سریال «همسایه ها» هستم.

سریال «همسایه‌ها» در چهل قسمت چهل‌دقیقه‌ای برای فیلم و سریال شبکه دو سیما آماده خواهد شد. بازیگران این مجموعه جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، محمود جعفری، سپند امیرسلیمانی، اصغر سمسارزاده، آرام جعفری، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیمن، حسین سلیمانی، نعیمه نظام‌دوست و سیاوش گرجستانی هستند و بازیگران مهمان نیز عبارتند از: مهدی امینی‌خواه، گیتی معینی، کاظم افرندنیا، ایلیا کیوان، یلیمینا باهر، مسعود چوبین، الناز حسینی، فاطیما درستکار، طیبه دوست.

منبع: صبا

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها