تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69784

پس از محسن چاوشی نام محمد اصفهانی به‌عنوان خواننده جدید سریال “هاتف” اعلام شد و او قطعه‌ای را با آهنگی از علیرضا افکاری و شعری از مرحوم حسین منزوی اجرا کرد، اما…به گزارش سینماسینما، پس از عدم توافق محسن چاوشی و تهیه‌کننده سریال “هاتف” برای اجرای تیتراژ پایانی این سریال، اعلام شد که محمد اصفهانی قطعه‌ای را برای این سریال خوانده که در عین تعجب قطعه اصفهانی نیز از این سریال پخش نشد تا حواشی سریال مناسبتی ماه محرم شبکه یک سیما همچنان ادامه داشته باشد.

حدود دو هفته پیش بود که محسن چاوشی با انتشار پستی اعلام کرد که به علت بدرفتاری‌های عوامل سریال “هاتف” و مسئولین تلویزیون، تا اطلاع ثانوی با تلویزیون همکاری نمی‌کند. شنیده‌ها حاکی از این بود که چاوشی قطعه‌ای را با شعری از مولانا برای این سریال خوانده بود ولی مشکلات و محدودیت‌ها باعث شد چاوشی دست از این سریال بکشد و عوامل “هاتف” هم برای موسیقی تیتراژ پایانی سریال به سراغ یک خواننده مطرح دیگر بروند.

پس از چاوشی، نام دکتر محمد اصفهانی به‌عنوان خواننده جدید سریال “هاتف” اعلام شد و او قطعه‌ای را با آهنگی از علیرضا افکاری و شعری از مرحوم حسین منزوی اجرا کرد تا به عوامل سریال “هاتف” تحویل بدهد اما در عین تعجب، با شروع پخش سریال “هاتف” و درحالی‌که نام محمد اصفهانی به‌عنوان خواننده در تیتراژ سریال آمده بود، خبری از قطعه این خواننده به‌عنوان تیتراژ پایانی سریال نبود. مدتی بعد دکتر اصفهانی اعلام کرد که به‌طور کامل به تعهداتش عمل کرده و دلیل پخش نشدن قطعه وی در سریال “هاتف”، بدعهدی عوامل سریال و عمل نکردن آن‌ها به تعهداتشان است.

محمد اصفهانی که طی یک هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت شدنش در تلویزیون مطرح‌شده بود، اعلام کرد عدم پخش قطعه جدیدش تنها به خاطر عمل نکردن عوامل سریال “هاتف” به تعهدات مالی‌ بوده و او ممنوع‌الفعالیت نیست. وی فعلاً قصد انتشار قطعه‌ جدیدش را ندارد و مشخص نیست که تکلیف این قطعه چه خواهد شد.

اصفهانی درباره این کار توضیح داد: از طریق آقای آرمان موسی‌پور، آهنگساز متن سریال هاتف، مطلع شدم که دوستان قصد ارائه پیشنهاد جهت اجرای تیتراژ این مجموعه را به من دارند. لذا با تهیه‌کننده، کارگردان و یکی از مدیران ارشد سیما فیلم درباره اصول اجرای این کار صحبت و توافق کردم.

وی افزود: در آن ایام تنها حدود چهار پنج روز به شروع سریال زمان داشتیم و آقای موسی‌پور درگیر نوشتن و ضبط موسیقی متن بود. به همراه ایشان و تهیه‌کننده سریال جلسه‌ای داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که توسط یک اکیپ جداگانه تیتراژ را کار کنیم. زمانی که این توافق انجام شد، همکاری من با آقای علیرضا افکاری شکل گرفت و روی غزلی از مرحوم حسین منزوی اثری را تولید کردیم که به‌زعم خودمان کار زیبایی هم شد.

او ادامه داد: وقتی می‌خواستیم از طریق اینستاگرام، دموی آن را ارائه کنیم یقین داشتیم به‌زودی قطعه روی آنتن خواهد رفت. اما بازهم با تهیه‌کننده این مجموعه هماهنگ کردم که آیا می‌توانیم این کار را روی اینستاگرام بگذاریم یا شما تمایل دارید مردم برای اولین‌بار آن را از طریق آنتن صداوسیما بشنوند؟ ایشان استقبال کرد و گفت موافقم و خیلی هم خوب است. اما متأسفانه قول و قراری که در ابتدا گذاشته بودیم توسط تهیه‌کننده عملی نشد. به همین دلیل ما هم نتوانستیم اثر را به آن‌ها تحویل دهیم.

سریال “هاتف” به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی، در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای آماده شده و در حال حاضر با حضور بازیگرانی همچون حمید گودرزی، محمد حاتمی، رزیتا غفاری، حشمت آرامیده، طوفان بهزادی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی و الهه حسینی از شبکه یک سیما در حال پخش است.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها