تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44502

پژمان بازغیبرنامه «خندوانه» شب گذشته میزبان پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شب گذشته میزبان پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

بازغی در ابتدا، در پاسخ به سوال «چه خبر» جوان گفت: خیلی خبر! سریال و فیلم‌های زیادی را بازی کردم اما هنوز پخش نشده است. شش فیلم سینمایی هم در این مدت داشتم.

او در خصوص مشکل قلبی که چند وقت قبل برای او اتفاق افتاد، بیان کرد: در زمین فوتبال این اتفاق برای من رخ داد. زمانی که به بیمارستان رفتم، گفتند ژنتیکی است. البته برای افرادی که در کلان‌شهر‌ها زندگی می‌کنند، سالی یک بار چکاپ مهم است. حتی باید فست فود نخوریم؛ چرا که عروق دچار گرفتگی می‌شود. من همزمان پنج رگم دچار گرفتگی شد.

او ادامه داد: با وجود اینکه ورزش هم می‌کردم اما به دلیل ژنتیک دچار این مشکل شدم. مادرم هم رگ‌های قلبش گرفته بود.

بازیگر «هشت و نیم دقیقه» در خصوص یک اتفاق خوب بعد از مشکل قلبی‌اش عنوان کرد: بعد از مشکل قلبی‌ام بهترین اتفاقی که افتاد، این بود که از بعد از بیست و پنج سال، مصرف روزی دو پاکت سیگار را ترک کردم. همیشه بدم می‌آمد از کسانی که می‌گفتند سیگار نکش. می‌گفتم هر وقت دکتر گفت نکش، منم نمی‌کشم. الان به نظرم باید به خاطر بچه‌ها و اطرافیان سیگار کمتر کشید. من الان ۹ ماهه سیگار را ترک کردم.

جوان نیز در ادامه گفت: من هم سال گذشته در روز تولدم سیگار را ترک کردم.

در بخشی از برنامه، بازغی بازی پرسپولیس را با لهجه گیلانی و هیجان خاصی گزارش کرد.

بازغی در خصوص انتخاب نام دخترش بیان کرد: اسم «نفس» را به همراه همسرم انتخاب کردم. خانم من فیلمی به نام «سفر قندهار» را تدوین کردند که نام دختر این فیلم «نفس گل» بود که اسم پشتو است. ابتدا ثبت احوال قبول نکرد. گفتند اعراب نمی‌گیرد. نهایتا با پیگیری که داشتیم، نام نفس را انتخاب کردیم.

او درباره زبان فارسی اظهار داشت: جدا از اینکه ایرانی‌ها فارسی صحبت می‌کنند، کشورهای اطراف هم فارسی صحبت می‌کنند. من سال ۸۰ برای اکران فیلم «دوئل» به افغانستان رفتم. با آقای پرستویی در آنجا بودیم و آنها با ما فارسی حرف می‌زدند. خیلی لذت بخش بود. من تا به الان تاجیکستان نرفتم، اما دوست دارم سفری به آنجا داشته باشم. آنها هم به زبان ما حرف می زنند.

جوان در خصوص اجرای برنامه در تاجیکستان گفت: من خیلی دوست دارم یک هفته خندوانه را در تاجیکستان اجرا کنیم. بازغی قول داد اگر این اتفاق بیفتد، حتما با گروه خندوانه به تاجیکستان می رود.

در ادامه بازیگر فیلم دوئل خاطره‌ای از پرویز پرستویی گفت و بیان کرد: من و آقای پرستویی، سعید راد و کامبیز دیرباز رفتیم در خیابان امیری آبادان سمبوسه بخوریم. بچه‌های خونگرم خوزستان کنار ما آمدند و یکی از آنها گفت: آقای پرستویی امشب «لیلی با شماست» را نشون میده. آقای پرستویی گفتند «لیلی با من است». گفت: بله، لیلی با شماست. می‌خواست احترام بگذاره می‌گفت شما (خنده).

بازغی در پاسخ به سوال جوان پیرامون شهرآورد دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس برنده بازی است. همه در ایران به یکی از تیم های استقلال، پرسپولیس، ملوان، سپاهان، تراکتور، صنعت نفت، فولاد گرایش دارند. من مسابقات تیم‌های سفید رود رشت و ملوان را پیگیری می‌کنم و در میان تیم های پایتخت پرسپولیس را دوست دارم. البته همه اینها شوخی است. من فوتبال را به خاطر اینکه مثل یک فیلم نود دقیقه است، دوست دارم؛ چرا که پر از درام، قصه، تراژدی، گریه و خنده است. هر آنچه شما در یک فیلم تماشا می‌کنید در فوتبال وجود دارد. زمانی که تیم‌های ملی موفق می‌شوند، باعث غرور ماست و هیجان تیم‌های فوتبال بیشتر است.

در ادامه بازغی در خصوص برنامه «چند درجه» گفت: هدف‌ شبکه نسیم، تولید برنامه برای همه نوع مخاطب است. برنامه چند درجه ورزش‌های متفاوتی را نمایش داد و مردم بیشتر با آنها آشنا شدند.

بازغی در پایان در خصوص اینکه چه کاری بیرون از برنامه خندوانه انجام می‌دهد، گفت: با توجه به اینکه خودم سیگار را ترک کردم و آقای مشایخی هم سیگار را ترک کردند؛ می‌خواهم با هم به دیدن ایشان برویم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها