تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81111
یک بازیگر با اعتقاد بر اینکه خیلی از بازیگران برخلاف میل باطنی خود برای بیشتر دیده شدن مجبور به تزریق بوتاکس و جراحی‌های زیبایی می‌شوند، اظهار کرد: برخی از کارگردان‌ها هم هستند که برخلاف اکثر کارگردانانی که ملاکشان جنس بازی و هنر هنرمند است، به این بازیگران بیشتر جای مانور می‌دهند.

به گزارش سینماسینما، شراره ارمغانی که در سریال‌های کارگرانانی چون مهران مدیری، سیروس مقدم، رضا کریمی و سروش صحت ایفای نقش داشته است، از وضعیت حرفه خود ناراضی و گلایه‌مند است.

شراره ارمغانی

این بازیگر از نحوه ورودش به عرصه‌ی بازیگری، از گذراندن دوره‌های بازیگری در ورک‌شاپ گلاب آدینه و از سختی‌هایی که در این مدت بر او گذشته است، گفت.

ارمغانی توضیح داد: شش سال قبل، پس از دوره‌های بازیگری کارم را با پلان به پلان تا یک سکانس و چند سکانس شروع کردم. قبلا برای بازی در  قهوه تلخ فرم پر کرده بودم که موفق نشدم در آن مجموعه ایفای نقش کنم اما در رابطه با ویلای من تماس گرفتند که آقای مدیری برای بازی در آن مرا تایید کرده است. بعد از ویلای من هم موفق شدم در چهار پروژه دیگر با آقای مدیری همکاری داشته باشم، پس از آن هم در سریال «بچه‌های نسبتا بد» سیروس مقدم نقش مینا را بازی کردم. بازی در سریال پرستاران شبکه یک نیز از جدیدترین کارهایم است.

وی که اجرای برنامه «لوتوس» شبکه سلامت را نیز بر عهده دارد، با اشاره به دلایل کم کار بودنش در سینما و تلویزیون، از بی‌مهری‌هایی گفت که به او شده است.

او گفت: کمی خودم فاصله گرفته‌ام و مقصر خودم هستم، اما از طرفی دیگر بازیگرهایی مثل من که نه پولی برای سرمایه‌گذاری و نه پارتی دارند، کم نیستند. همه جا آسمان همین رنگ است، پول و پارتی حرف اول را می‌زند.

ارمغانی همچنین به مطالبی که در رابطه با محیط سینما گفته می‌شود و همچنین نگاه منفی که به زعم او به بازیگران به ویژه بازیگران زن سینما وجود دارد، اشاره کرد و گفت: این که می‌گویند محیط سینما خیلی بد است قبول ندارم، زیرا با یک تفکر ناسالم نگاهمان می‌تواند به همه مشاغل منفی باشد. سینما و تلویزیون چون بیشتر در مقابل دید مردم بوده حرف در رابطه با آن نیز قاعدتا زیاد است.

او در پایان گفت: خیلی از بازیگران ما متاسفانه برخلاف میل باطنی‌شان برای بیشتر دیده شدن مجبور به تزریق بوتاکس و جراحی‌های زیبایی می شوند تا هم بتوانند در صفحات مجازی بیشتر لایک بگیرند و هم از دید خودشان خاص و زیباتر به نظر برسند که در این باره برخی از کارگردان‌ها که برخلاف اکثر کارگردانانی که ملاکشان جنس بازی و هنر هنرمند است، بعضا به این بازیگران بیشتر جای مانور می‌دهند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها