تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 61548

زیبا+بروفهبروفه می‌گوید شخصیت ریحانه در سریال “هاتف” یک نقش کاملاً متفاوت در کارنامه اوست و او نقش زنی جسور و مردانه را ایفا می‌کند.
به گزارش سینماسینما،  زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال “هاتف” است.

او در گفت‌وگویی گفت: سریال “هاتف” قرار است در ۱۰ شب اول ماه محرم به روی آنتن برود. در این سریال با حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و … همبازی هستم. از مناسبت آن معلوم است که کار حال و هوای محرمی دارد و اتفاقات درباره زنی است که در تقابل با شغل، زندگی و خانواده قرار می‌گیرد. جزو معدود کارهایی است که همه‌چیز برجای خودش قرار دارد و ما به ازای بیرونی دارد و به واقعیت‌های جامعه نزدیک‌تر است.

بروفه درباره تفاوت نقش خود در این سریال نیز اظهار کرد: در لیست کارهایی که برای تلویزیون بازی کرده‌ام، این نقش کاملاً متفاوت است. من معمولاً برای تلویزیون در نقش زن‌هایی ایفای نقش کردم که خیلی اهل خانه و خانواده و زندگی هستند، اما این بار در نقشی حضور دارم که جسورتر است و خیلی درگیر زنانگی نیست. ریحانه باوجودآنکه خانواده برایش اهمیت دارد، اما بسیار مرد صفت است. درواقع ریحانه سریال “هاتف ” کاملاً با سریال “ریحانه ” سیروس مقدم تفاوت دارد.

این بازیگر در ادامه درباره ضرب‌الاجلی کار کردن سریال‌های مناسبتی نیز گفت: ما دو ماه ونیم تا پخش فاصله‌داریم و برای سریالی ده‌قسمتی زمان متوسطی است، اما چند سال پیش که سریال “رخنه ” را برای ماه محرم کار کردم یک ماه کار فیلمبرداری طول کشید و فشار کار بسیار زیاد بود. خوشبختانه اینجا باوجوداینکه ساعت کار بالاست، اما بیشتر نیست و بهتر کار می‌کنیم و امیدوارم که نتیجه نیز خوب باشد. ما برای این سریال از ابتدا با یک قصه کامل و فیلمنامه نوشته‌شده روبه‌رو بودیم که می‌دانستیم چه اتفاقی می‌افتد و کلیت ماجرا به نسبت سال‌های قبل اتفاق بهتری است.

وی همچنین افزود: مدتی از فضای تلویزیون دور بودم که بخشی از این دوری خودخواسته بود و بخشی ناخواسته. معتقدم وقتی قصه خوب وجود نداشته باشد بهتر است کار نکنی تا هم خودت اذیت نشوی و هم اینکه مخاطب را ناراحت نکنی، خوشبختانه اینجا همه‌چیز خوب پیش رفت. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد و مردم هم راضی باشند.

بروفه در خاتمه درباره حضور در فصل دوم سریال “آسپرین ” گفت: قرار بود در فصل دوم آسپرین حضور داشته باشم و صحبت‌هایی برای حضورم شده بود، ولی هنوز چیزی مشخص نیست و خبری از این پروژه ندارم.

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها