تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33684

نبض دانشجوعوامل برنامه تلویزیونی «نبض دانشجو» در کانال رسمی‌ این برنامه اعلام کرده‌اند که بامداد سه‌شنبه همه تجهیزات تهیه و تدوین احافظه‌های جانبی و هزاران ساعت برنامه و تصویر آرشیوی آن‌ها به سرقت رفته است.

به گزارش سینماسینما، محمد رضایتی، سردبیر برنامه تلویزیونی «نبض دانشجو»، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: استودیوی برنامه «نبض دانشجو» خارج از سازمان صداوسیما قرار دارد و وقتی روز گذشته (۹ آذرماه) برای تدوین نهایی قسمت این هفته برنامه به دفتر رفتیم، متوجه شدیم که تمام وسایل و تجهیزات صدا، تصویر و تدوین و هزاران ساعت از برنامه‌های تهیه‌شده به سرقت رفته است.

او همچنین اعلام کرد که برنامه «نبض دانشجو» این هفته به علت دستبرد افراد ناشناس به دفتر این برنامه و سرقت همه تصاویر و تجهیزات صدا و تصویر پخش نمی‌شود.

سردبیر برنامه «نبض دانشجو» با اشاره به نزدیک بودن ۱۶ آذر (روز دانشجو) گفت: با توجه به این‌که هفته آینده روز دانشجو را هم در پیش داریم، کارمان بسیار سخت شده است. به هر حال تلاش می‌کنیم با کمک دوستان بتوانیم این برنامه را به پخش برسانیم.

«نبض دانشجو» برنامه‌ای خبری – دانشجویی است که هر هفته در شبکه خبر سیما به انعکاس رویدادهای دانشگاهی و دانشجویان می‌پردازد و تا کنون بیش از ۶۰ قسمت آن پخش شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها