تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80602

سوسن پرور این روزها در حال بازی در سریال «کوله پشتی» است و بازی در این نقش را متفاوت از دیگر نقش هایش می داند.

به گزارش سینماسینما، سوسن پرور بازیگر سریال های «دزد و پلیس» «شهرک جیم» و «بزنگاه» در مورد نقش خود در سریال کوله پشتی گفت: در این سریال بازی در نقش روناک را که یک دزد است بر عهده دارم البته او یک دزد کاربلد و حرفه ای نیست. روناک در دنیای فانتزی خود دزدی را راهی برای رسیدن به آرزوهای خود و همسرش می داند.

پرور ادامه داد: به نظرم روناک شخصیت شیرین داستان است و همدلی و همراهی مخاطب را با خود به همراه خواهد داشت.

وی بازی در این نقش را متفاوت از دیگر نقش هایی که تابه حال بازی کرده دانست و گفت: امروز دومین روز آغاز فیلمبرداری این سریال بود و من جلوی دوربین قرار گرفتم. به نظرم همین که در این سریال، نقش یک دختر ترشیده به من پیشنهاد نشده ویژگی مهمی محسوب می شود. چون همیشه فقط این نقش به من پیشنهاد می شد که یکی از دلایل کم کاری ام بوده است.

وی در مورد بازخورد نقش روناک در جامعه عنوان کرد: فکر نمی کنم مردم زیاد تلویزیون نگاه کنند چون این روزها سریالی با بازی من روی آنتن است ولی مردم در کوچه و خیابان از من می پرسند چرا بازی نمی کنی!

این بازیگر سال ۹۶ را برای خود موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه امسال دوباره به صحنه تئاتر برگشته ام و نمایش “هایلایت”را با خانم حسن زاده نوشته و کارگردانی کرده ام که به نظرم تجربه ای بسیار موفق بوده و اقبال خوبی در بین تماشاگران داشته است.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» بازی در نمایش پالت به کارگردانی محمد حاتمی را به عنوان یکی از بهترین تجربه های زندگی خود نام برد و بیان کرد: همیشه به این نمایش و بازی در آن افتخار می کنم.

منبع: برنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها