تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37625

کهنموییبرنامه «خندوانه» شامگاه پنجشنبه با موضوع چالش‌های بیهوده موجود در جامعه از شبکه نسیم پخش شد و کمدین‌های فصول گذشته برنامه هم به اجرای استنداپ کمدی پرداختند.

به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شامگاه پنجشنبه ۹ دی با حضور کمدین‌های این برنامه در فصول گذشته به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

ابتدا حضار با حضور بایرام چالش مانکن را اجرا کردند.

سپس استاد کهنمویی استنداپ کمدی با موضوع چالش مانکن و اراده اجرا کرد و گفت: «برای هر چیزی باید خشک بزنیم، قبلا هم چالش آب یخ مد شد که بدون توجه به بیماریی که علت وجود این چالش بوده در جامعه فراگیر شد.»

کهنمویی در ادامه گفت: «طرف می‌رود خواستگاری درباره کارش می‌گوید که چالشگر مانکن هستم. از اول تا آخر خواستگاری هم در حال اجرای چالش است»

او سپس یک آهنگ رپ با موضوع چالش مانکن اجرا کرد.

این کمدین ادامه داد: «ما برای اراده از دارکوب الگو می‌گیریم چون کلیدترین حیوان عالم است، اگر کاری نداشته باشی صبح تا شب کار خودش را می‌کند، دارکوب نه خسته می‌شود، نه تند می‌کند و نه کند، او فقط مصمم است که کارش را انجام دهد.»

او در پایان هم اراده جوانانی که برخلاف جثه نحیفشان لوازم منزل را برای به دست آوردن روزی حلال جابه‌جا می‌کنند تقدیر کرد.

سپس علی مشهدی وارد برنامه شد و خاطره‌ای از وقتی یک ماکروفر نو خریده بود و امیر جعفری، مجید صالحی و رامبد جوان را به خانه‌اش برده بود تا برایشان غذا درست کند تعریف کرد.

که جوان هم گفت: «من آن روز برای اولین بار ساعت پنج صبح پیتزا خوردم.»

او سپس در استنداپ کمدی خود خاطره‌ای از دوران تحصیلش در دبیرستان تعریف کرد: «ما فیلم‌های بروسلی را می‌دیدیم و زنگ‌های تفریح همان فن‌ها را روی هم اجرا می‌کردیم، بعد از مدتی ماجرا برایمان تکراری شد و تصمیم گرفتیم که به جای خودزنی دیگران را بزنیم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها