تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37252

احسان کرمی خندوانه برنامه «خندوانه» شامگاه گذشته با دعوت از احسان کرمی، به حاشیه‌های پیش‌آمده برای حضور محمدرضا گلزار در ویژه‌برنامه شب یلدای تلویزیون هم اشاره شد.

به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» در اجرای نمایش شامگاه گذشته‌اش، موضوع قحطی مهمان در برنامه‌های تلویزیون را به طنز گرفت و در این نمایش در نهایت تصمیم گرفته شد، فردی شبیه محمدرضا گلزار را به عنوان بازیگر گریم کرده و از او به عنوان مهمان در برنامه دعوت کند.

چندی قبل اعلام خبر حضور محمدرضا گلزار در ویژه برنامه شب یلدای تلویزیون، با حاشیه‌هایی همراه بود که در نهایت این امر محقق نشد؛ اجرای یکی از این ویژه‌برنامه‌ها را قرار بود احسان کرمی عهده‌دار باشد که در نهایت برای اجرا حاضر نشد و روز بعد با انتشار ویدئویی علت این امر را دروغ پراکنی‌ها و حواشی به وجود آمده درخصوص دستمزد صد میلیونی محمدرضا گلزار برای حضور در برنامه شب یلدا و تلاش یکی از مجریان برای عدم حضور وی عنوان کرد.

چند روز بعد از این اتفاق، احسان کرمی شامگاه گذشته در برنامه خندوانه حاضر شد و از همکاری با مجموعه «کلاه قرمزی» خبر داد و گفت: این روزها در مجموعه «کلاه قرمزی» تمرین می‌کنیم تا برای عید آماده باشیم.

او درباره کاراکتر «عزیزم ببخشید» که صداپیشه‌ی آن است، گفت: «عزیزم ببخشید» ایده‌ی آقای ایرج طهماسب است. این عروسک شخصیتی است که مدام سوال می‌کند و پیش از این بر سر صدایش چالش داشتیم و هر صدایی که درمی‌آوردم خوب از آب درنمی‌آمد و آقای طهماسب را راضی نمی‌کرد، اما بالاخره پس از یک ماه و نیم نزدیک‌ترین صدا به صدای خودم برای کاراکتر «عزیزم ببخشید» انتخاب شد که پروسه بسیار سختی بود.

احسان کرمی از دوری‌اش از رادیو نیز گفت و یادآور شد: ناراحتم از اینکه شرایط مساعد نیست تا به رادیو بروم. اکنون یک سال است که به رادیو نمی‌روم. رادیو با هیچ چیز به غیر از تئاتر قابل مقایسه نیست. من خودم را شاگرد رادیو می‌دانم.

او همچنین دستمزد گویندگی در رادیو را خیلی پایین عنوان کرد اما در عین حال گفت: هر چه که دارم از رادیو است.

احسان کرمی در برنامه «خندوانه» مطرح کرد که تاکنون ۴۰ شغل عوض کرده است.

او علت عوض کردن شغل‌های متعدد را ندانستن اینکه چه کاری مناسب است، عنوان کرد و گفت: پیش از این معلم هتلداری و تشریفات، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و… بوده‌ام. از ۱۴ سالگی به اصرار پدرم کار کرده‌ام؛ البته احتیاج مالی نداشتیم اما این کار را کردم.

او که اکنون به عنوان بازیگر، گوینده رادیو، مجری، خواننده و دوبلور مطرح است، درباره فعالیت‌هایی که تاکنون داشته، بیان کرد: همه این حرفه‌ها را به شکل جدی ادامه ‌داده‌ام و از هر حوزه‌ای به من پیشنهاد می‌شود که همان حوزه را ادامه بدهم.

این بازیگر که این روزها اجرای تئاتر «آیسلند» را بر عهده دارد، در عین حال اظهار کرد که شاگرد رادیو و تئاترشهر است.

کرمی همچنین از نمایش «مانوس» که یک نمایش مستند است و از ۲۵ بهمن روی صحنه تالار قشقایی خواهد رفت خبر داد.

احسان کرمی سپس درباره مجری‌گری نیز اظهار کرد:‌ با اجرا خوب هستم اما سختی‌های خود را دارد؛ چرا که باید بتوانیم تحت هر شرایطی برنامه و مراسم را کنترل کنیم.

او در این خصوص به اتفاقی که در جشنواره فجر گذشته که اجرای آن را بر عهده داشت، اشاره کرد.

احسان کرمی در برنامه «خندوانه» از تپق‌های اجرا و گویندگی که پیش از این برنامه‌هایی که اجرا کرده است را تحت تأثیر قرار داده است، گفت. تقلید صدای هنرمندانی همچون پرویز بهرام، ناصر ممدوح و بروسلی و آوازخوانی از دیگر بخش‌های برنامه «خندوانه» بود که احسان کرمی در آن‌ هنرنمایی کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها