تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35770

هومن حاج عبداللهیهومن حاجی‌عبداللهی با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای دعوتش به سریال «پایتخت» گفت و خاطراتش را مرور کرد.

به گزارش سینماسینما، هومن حاجی عبداللهی مجری تلویزیون شامگاه جمعه ۲۶ آذر مهمان برنامه «دورهمی» بود.

در ابتدا گفت‌و‌گو حاجی‌عبداللهی درباره حضورش در «پایتخت» توضیح داد: «در سری دوم «پایتخت» از دفتر آقای مقدم با من تماس گرفتند و نقش یک مجری را به من پیشنهاد کردند، من دوست نداشتم نقش یک مجری را بازی کنم و از طرفی هم نمی‌توانستم به آقای مقدم جواب منفی بدهم که وقتی دلیلم را مطرح کردم آقای مقدم پذیرفت. از گذشته هم با محسن تنابنده دوست بودیم. او من را برای نقش رحمت انتخاب کرد و از آنجا کارم شروع شد.»

او درباره دستمزد خود در این سریال گفت: «دستمزدم برای اولین نقشم دو میلیون سیصد بود و برای چهار ماه کار در «پایتخت» ۱۲ میلیون تومان گرفتم.»

این بازیگر درباره روز اول حضورش سر صحنه «پایتخت» بیان کرد: «صبح روزی که پسرم به دنیا آمد، من ظهرش رفتم شمال و نمی‌دانستیم که قضیه این قدر جدی هست و وقتی رفتم فهمیدم چه غلطی کردم.»

حاجی‌عبداللهی درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «از اسفند سال ۸۱ به مرور و به واسطه همکاری در رادیو اتفاق افتاد. اول گفتم چطوری و ازدواج کردیم. در عروسیمان هم فقط اقوام درجه یک بودند، ناهار دادیم و بعدش رفتیم سینما.»

او درباره برنامه آینده بازیگری‌اش توضیح داد: «درحال حاضر سر مجموعه «علی‌البدل» بودم و چند پیشنهاد داشتم که رد کردم و بیشتر استراحت می‌کنم.»

بازیگر پایتخت درباره سن و سال خود و راز جوان ماندش گفت: «۴۲ سال دارم و آدم شادی هستم، حالم هم خوب است و پیش هرکسی هم هستم دوست دارم حالش را خوب کنم.»

حاجی‌عبداللهی بچه‌دار شدن را عجیب‌ترین تجربه زندگی خود دانست.

او درباره بازیگر مورد علاقه‌اش گفت: «آل پاچینو، رابرت دنیرو و در ایران هم با احترام به همه مهدی هاشمی که واقعا جلوی دوربین بیداد می‌کند.»

او در پایان یک خاطره از پشت صحنه «دورهمی» تعریف کرد: «همین الان پشت صحنه من را به هومن برق‌نورد اشتباه گرفتند و می‌خواهم بدانم که چه شباهتی بین ما با این همه تفاوت دیده‌اند.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها