تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57162

احسان علیخانی از دلایل پخش غیرزنده هشتمین قسمت «ماه عسل» با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی گفت.

به گزارش سینماسینما، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه «ماه عسل» در مورد این که چرا هشتمین قسمت از این برنامه با حضور نرگس کلباسی بانوی نیکوکار ایرانی از پیش ضبط شده بود و زنده نبود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام به دوستان عزیز، خانم کلباسی چهارشنبه تشریف آوردن تهران. قرارِ ما با خانم کلباسی برای حضور در «ماه عسل»، اول روز جمعه بود که برنامه خواهرانِ منصوریان ٢ قسمت شد، بعد گذاشتیم روز شنبه اما به دلیلِ تغییر کنداکتور شبکه و پخش والیبال در روزهای شنبه و یکشنبه، برنامه ما کنسل شد دیگه نمی‌تونستیم بیشتر از این ایشون رو معطل نگه داریم چون ایشون هم، عازم سفر بودن و هم، کار داشتند به همین دلیل برنامه رو ضبط کردیم که ایشون بتونن به کارشون برسند، ممنون از دقت و توجه شما. هشتمین قاب از ماه عسل ۹۶»

برنامه «ماه عسل» بعد از دو روز تعطیلی به علت همزمانی پخشش با مسابقات والیبال جهانی، امشب دوشنبه ۱۴ خرداد میزبان نرگس کلباسی، زن نیکوکار ایرانی بود.

نرگس کلباسی که برای کمک به کودکان نیازمند به هند رفته بود، چندی پیش در آن کشور به اتهام قتل غیرعمد محکوم و البته در نهایت تبرئه شد. این پرونده با برگزاری کمپین‌های مختلف توسط چهره‌های شناخته شده و همچنین وارد عمل شدن دولت و وزیر امور خارجه بسته شد.

«ماه عسل» در ماه رمضان هرشب حوالی ساعت ١٩ از شبکه سه سیما با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی پخش می‌شود.

خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها