تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19391
علیرضا افخمیکارگردان «پرستاران» بیان کرد که دکور این مجموعه تلویزیونی همزمان با نگارش فیلمنامه ساخته می شود.

علیرضا افخمی که سال گذشته با کارگردانی مجموعه تلویزیونی «پرستاران» خبرساز شده بود درباره روند تولید این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: نگارش فیلمنامه آغاز شده ولی تعجیلی بابت نوشتن وجود ندارد و به آرامی در حال رقم زدن اتفاقات این مجموعه تلویزیونی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر و بعد از جستجو برای انتخاب لوکیشن، این روزها گروه تولید در حال آماده کردن و ساخت دکور بخش اورژانس و بیمارستان است و تا ماه آینده سعی می کنیم بخش قابل توجهی از دکور را به پایان برسانیم و مقدمات مرحله تولید را آماده کنیم.

این کارگردان که نویسندگی مجموعه «پرستاران» را به عهده دارد پیش از این بیان کرده بود که تحقیقات مفصلی برای سریال «پرستاران» انجام شده و در این پژوهش ها دو گروه دو نفره به بیمارستان ها می روند و خاطرات و مشکلات کادر درمانی و همچنین مشکلات بیماران را جویا شده و اینها را طبقه بندی می کنند.

«پرستاران» مجموعه اى داستانى است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکى در ۵٢ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی داوود هاشمی تولید می شود.

علیرضا افخمی کارگردانی سریال‌های «تب سرد»، «او یک فرشته بود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» و نگارش فیلمنامه‌های «اغماء» و «روزحسرت» را در کارنامه‌ خود دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها