تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37083

هفتوان، دراکولالوون هفتوان با حضور در برنامه «خندوانه» از ماجرای ماندگار شدنش در روسیه و بازگشتش بعد از ۱۹ سال به ایران گفت.

به گزارش سینماسینما، برنامه «خندوانه» شامگاه یکشنبه پنجم آذرماه میزبان لوون هفتوان بازیگر سینما و تئاتر بود.

هفتوان ابتدا درباره اتفاقی که در ارمنستان برای بازگشتش به ایران افتاد گفت: «آن زمان شرایط فرق می‌کرد و شوروی، ۱۵ جمهوری داشت و در سال ۱۹۹۱ ما به جمهوری ارمنستان دعوت شدیم. آن زمان فقط مسکو پایتخت بود و من وقتی پاسپورتم گم شد باید به مسکو می‌رفتم تا بتوانم برگه خروج به ایران را بگیرم، دقیقا همان زمان شوروی فروپاشید و کار خروج من چند ماهی طول کشید و من نتوانستم به ایران بیایم. برای همین هم زبان روسی خواندم و سپس به آکادمی نمایش روسیه رفتم و تحصیلاتم را ادامه دادم. من در سال ۲۰۱۰ بعد از ۱۹ سال به ایران بازگشتم.»

این بازیگر درباره ویژگی‌های دوست داشتنی ایرانیان، افزود: «مردمش خونگرم و مهمانپذیر و با محبت هستند.»

هفتوان درخصوص اینکه اگر یک روز در یک جزیره تنها بتواند سه نفر را با خود ببرد چه کسانی را انتخاب می‌کند گفت: «کتاب‌ها، شکلات، یکی از دوستانم به نام وارتان و مادرم.»

این بازیگر درباره خوب بودن آشپزی‌اش توضیح داد: «من آشپز خوبی هستم و آش‌هایم منحصر به فرد است، اسم خاصی هم ندارد و متناسب با هرروز هفته همان نام را می‌گیرد.»

بازیگر «دراکولا» در ادامه درخصوص وضع جسمانی خود گفت: «خدا را شکر نه قند دارم و نه چربی، آسم هم مادرزادی دارم که با سیگار کشیدن با آن مبارزه می‌کنم و چون مادر زادی است می‌خواهم یادگاری بماند.»

در ادامه هفتوان استنداپ کمدی با موضوع داستانی از یک نویسنده ارمنی به نام مرد فلفلی را اجرا کرد.

هفتوان درخصوص کاری که باید انجام دهد تا افرادی را خوشحال کند گفت: «من تئاتری در تماشاخانه باران دارم که هماهنگ می‌کنیم تا یک اجرا برای مهمانان شما برویم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها