تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82960

علی ضیا، محمد سلوکی، ژیلا صادقی، احسان علیخانی، محمد صالح علا، ابوالفضل آقاخانی و مهران مدیری برنامه های تحویل سال را اجرا می کنند.
به گزارش سینماسینما، علاوه بر سریال های نوروزی شاید یکی از بخش های جذاب تلویزیون برای علاقه مندان در هنگام نوروز برنامه های تحویل سال باشد. اینکه این برنامه ها را در هر شبکه چه کسی اجرا می کند و قرار است برای غافلگیر کردن مخاطب چه مهمانی دعوت کنند و چه اتفاقاتی رخ دهد از سوال هایی است که برای مخاطبان به وجود می آید. البته در این چند سال بیشتر ویژه برنامه های تحویل سال شبکه ها به دعوت از چهره های هنری و ورزشی و سلبریتی ها اختصاص یافته است و شبکه های مختلف در رقابت هستند تا با دعوت از بهترین چهره ها مردم را پای شبکه خود بنشانند.

مهمانان ویژه سال تحویل و همچنین آیتم ها و اتفاقات پیش بینی شده گاهی تا آخرین لحظات پخش برنامه، پنهان می ماند اما در گزارش کوتاهی که در زیر می خوانید عناوین و مجریان هر شبکه در ویژه برنامه تحویل سال مرور می شوند.

سیدعلی ضیا در شبکه یک

ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با نام «یک یک» و با اجرای سیدعلی ضیا از دیشب ۲۶ اسفندماه آغاز شد و تا تحویل سال هر شب روی آنتن می رود. این ویژه برنامه در روز سه شنبه ۲۹ اسفند نیز از ظهر شروع شده و تا ساعتی پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

یکی از ویژگی های این ویژه برنامه حضور مردم در استودیو است و قرار است چهره های هنری و ورزشی در این ویژه برنامه حضور یابند که سنت هر ساله شبکه های تلویزیونی است.

تیتراژ آغازین «یک یک» توسط علیرضا عصار اجرا شده و خواننده تیتراژ پایانی برنامه حجت اشرف زاده است.

شب گذشته نیز اولین مهمان این ویژه برنامه نوروزی اکبر عبدی بود.

ویژه برنامه تحویل سال «یک یک» با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیا از ساعت ۲۳:۱۵ هر شب تا حوالی ۲ بامداد از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

شبکه دو با محمد سلوکی و ژیلا صادقی

ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو را محمد سلوکی به همراه ژیلا صادقی اجرا می کند. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان روی آنتن می رود که از شب ۲۹ اسفند آغاز می شود و روز ۲۹ اسفند نیز از ساعاتی قبل از سال تحویل شروع می شود و تا بعد از آن ادامه خواهد داشت.

هنوز جزییات دیگری از این ویژه برنامه در دسترس نیست.

شبکه سه و احسان علیخانی

احسان علیخانی که سال پیش برنامه «سه ستاره» را روی آنتن شبکه سه برد امسال «بهار نارنج» را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال اجرا می کند.

این برنامه این شب ها بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه می رود و قرار است روز ۲۹ اسفند نیز در یک بازه چندین ساعته مهمان خانه های مردم باشد.

اولین برنامه علیخانی نیز شب گذشته با دعوت از رضا رشیدپور مجری تلویزیون روی آنتن رفت و به حاشیه های پیرامونی رشیدپور طی این چند وقت پرداخت.

شبکه چهار با صالح علا

مثل سال گذشته امسال هم محمد صالح علا مجری پیشکسوت سیما، ویژه برنامه تحویل سال این شبکه را اجرا می کند. این ویژه برنامه در پایتخت کتاب ایران شهر کاشان تولید می‌شود. این برنامه دو ساعت قبل از تحویل سال روی آنتن می‌رود و در ۱۵ روز عید نیز با بررسی پرفروش‌ترین رمان‌های جهان ادامه پیدا می‌کند.

شب فیروزه ایِ شبکه پنج

در شبکه پنج یا شبکه تهران برنامه «شب فیروزه ای» که عوامل آن هر چند وقت یک بار آن را از شهرهای مختلف کشور روی آنتن می برند به ویژه برنامه تحویل سال اختصاص داده شده است و با اجرای ابوالفضل آقاخانی هر شب ساعت ۲۱ از برج میلاد پخش می شود.

این جنگ شبانه نیز از ۲۶ اسفندماه آغاز شده است و پخش آن نیز تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت. اولین شب این برنامه نیز با حضور مهمانانی از حوزه های مختلف هنر و موسیقی و … روی آنتن رفت.

«دورهمیِ» مهران مدیری در شبکه نسیم

شبکه نسیم که بیشتر به پخش تاک شوها و برنامه های ترکیبی اختصاص دارد امسال ویژه برنامه ای ۲ ساعته برای تحویل سال در نظر گرفته است. مجموعه «دورهمی» این بار در قالب یک ویژه برنامه تولید می شود که روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می شود.

این برنامه هنوز ضبط نشده است با این حال مهران مدیری آن را با چند مهمان پیش می برد. همچنین «دورهمی» نیز تا پایان تعطیلات نوروز ۹۷ از شبکه نسیم پخش می شود.

منبع: مهر/ عطیه موذن

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها