تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37824

مجید واشقانی «باصبح» هفته چهارم خود را با میزبانی از مجید واشقانی بازیگر تلویزیون و سینما شروع کرد.

به گزارش سینماسینما، «باصبح» هفته چهارم خود را با میزبانی از مجید واشقانی بازیگر تلویزیون و سینما شروع کرد.

واشقانی در همان ابتدا گفت: تا ساعت چهار و نیم صبح سر کار بودم اما اگر سر کار نبودم تا صبح بیدار می‌ماندم تا به موقع به این برنامه برسم. تجربه سحرخیزی دارم، وقت‌های زیادی برای کار، صبح های خیلی زود از خواب بیدار می‌شوم اما در آن مواقع هم زود نمی خوابم؛ چرا که نمی‌توانم، شب را دوست دارم. در منزل ما پدرم همیشه ساعت ۵ صبح بیدار است، به هیچ وجه نمی تواند بعد از طلوع آفتاب بیدار شود.

رد کردن پیشنهاد اجرای «با صبح»

واشقانی در بخش دیگری از گفتگو بیان کرد: اگر سلیمانی (تهیه‌کننده) پیشنهاد اجرای برنامه را به من می داد، همان زمان به او می‌گفتم چقدر به تو بدهم تا حتی این پیشنهاد را مطرح نکنی.

بازیگر «پشت بام تهران» از فعالیت‌های هنری حال حاضر خود صحبت کرد و ادامه داد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستم. کاری با مضمون اجتماعی که اواخر فیلمبرداری آن است. من پیگیر کارهای تلویزیون خودمان در ژانرهای مختلف هستم، حرفه ما طوری است که باید تماشاگر کارهای تلویزیون باشیم.

با شنیدن خبر فوت دنیا فنی زاده خیلی متأسف شدم

در بخشی از برنامه «باصبح» یادی از عروسک گردان کلاه قرمزی شد و واشقانی و عبداله روا هر دو از این اتفاق ابراز تأسف کردند. مجید واشقانی در ادامه بحث بیان کرد: چه خوب است خداحافظی انسان به این شکل باشد. ظرف مدت کوتاهی خبر فوت او در همه رسانه ها منتشر شد و حرف همه شد «دنیا فنی زاده».

پیش بینی معلم فیزیک

در بخش دیگری از گفتگوی امروز مجید واشقانی از رشته تحصیلی خود و معلم فیزیکش حرف زد و افزود: در سال سوم دبیرستان معلم فیزیکمان به من گفت که می توانم بازیگر خوبی شوم. در راه رفتن به خانه به این موضوع فکر کردم و دیدم که می شود؛ من به خانه نرسیده بازیگر شده بودم. این عین واقعیت است.

یک سال کشتی حرفه ای می گرفتم

بخش پایانی صحبت های روا و واشقانی در خصوص ورزش بود؛ بر همین اساس واشقانی گفت: در ۱۶ سالگی برای یک سال به ورزش کشتی مشغول بودم. یعنی به طور حرفه ای کشتی آزاد می‌گرفتم. در ادامه روا از چند فن کشتی از او پرسید که منتج به بحث شیرینی شد.

همچنین واشقانی عنوان کرد: هرچه دارم از پدر و مادرم است. مگر می شود خداوند دعای پدر و مادری را در حق فرزندش مستجاب نکند. دعای این بازیگر در انتهای برنامه آرزمندی برای به پایان رسیدن جنگ در تمام دنیا بود.

سولماز اصغری گوینده پیشکسوت خبر در برنامه فردای «با صبح» حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها