تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42456

محمدرضا هنرمندمحمدرضا هنرمند بعد از هفت سال مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» را برای تلویزیون می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، محمدرضا هنرمند قصد دارد پس از هفت سال، در بازگشت به تلویزیون مجموعه «الف ویژه» را جلوی دوربین ببرد که سریالی کمدی است و برای پخش از شبکه اول سیما تولید خواهد شد. فیلمنامه این سریال را حامد افضلی نوشته است.

محمدرضا هنرمند که ساخت ۹ فیلم بلند را در کارنامه خود دارد، سریال هایی همچون «زیر تیغ»، «آشپزباشی» و سری مجموعه «کاکتوس» را در تلویزیون کارگردانی کرده است. او در مجموعه تلویزیونی «الف ویژه» دوباره به کمدی بازگشته است و یک قصه خانوادگی را در بستری از طنز و روابط کمیک به تصویر خواهد کشید.

تلویزیون در دور جدید حضور و بازگشت برنامه سازان پر مخاطب با دعوت از هنرمند به عنوان یکی از کارگردانان قدیمی خود قصد دارد این سریال را برای پخش در سال آینده آماده کند.

زینب تقوایی تهیه کننده سریال هایی مانند «دودکش»، «مدینه» و «پشت بام تهران» این سریال را تهیه خواهد کرد. تقوایی این روزها تهیه کنندگی سریال «لبخند رخساره» را نیز به عهده دارد که آخرین مراحل فنی را برای پخش از شبکه یک سیما سپری می کند.

هنرمند این روزها در کنار دیگر اعضای هیات داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، مشغول قضاوت درباره آثار بخش سودای سیمرغ است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها