تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51655

افخمیبعد از ماه‌ها شایعه و حرف و حدیث درباره حضور بهروز افخمی به عنوان سازنده و مجری برنامه «هفت» و در حالی که اعلام شده بود اولین برنامه «هفت» در سال جدید امشب روی آنتن می‌رود، ناگهان به شکل رسمی اعلام شد که او از این برنامه کنار رفته و این برنامه بعد از انتخابات ریاست جمهوری با یک گروه جدید ساخته و پخش خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، اعتراض‌ها به رویکرد افخمی از همان ابتدا خبرساز و با اعتراض طیف‌هایی در سینما مواجه شده بود و در جشنواره فجر سال گذشته به اوج رسید. خبر کنار رفتن افخمی را مدیر گروه اجتماعی شبکه سه داده است.
روابط عمومی برنامه «هفت» امروز اعلام کرد که ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفته است: «برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید.»

او به تمام شدن قرارداد دومین سال اجرای این برنامه توسط افخمی و گروهش و همچنین قصد افخمی برای فیلمسازی اشاره کرده است: «باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی شان بودند. درنهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.»

کریمان همچنین در اظهار نظری که بیشتر به «تعارف» شباهت دارد، گفته است: «البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان بهره گیری خواهد شد. ساختار سری جدید برنامه «هفت» متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.»

نکته جالب آن است که در گفت‌وگوی جنجالی افخمی و حجت‌الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی روی آنتن تلویزیون در زمان برگزاری جشنواره فجر سی و پنجم آنها خواستار استعفای یکدیگر شدند. در حالی که حدود دو ماه از آن گفت‌وگو می‌گذرد، ابتدا ایوبی و حالا افخمی برکنار شده‌اند!

منبع: آی‌سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها