تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37179

سینما دوپنجمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه ۹ دی ماه ساعت ۳۰: ۲۳ با نگاهی به آثار سینمایی سیروس الوند از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، در این برنامه سیروس الوند؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کار‌شناس برنامه در کنار مسعود کوثری؛ جامعه‌شناس و بهزاد آزادی خزاعی کارگردان حاضر می‌شوند تا درباره سینمای اجتماعی سیروس الوند با نگاهی ویژه‌تر به فیلم سینمایی «یک بار برای همیشه» ساخته فیلمساز حاضر، به بحث و تبادل نظر بپردازند.

همچنین مجید مظفری؛ بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون و جهانگیر میرشکاری؛ صدابردار نیز در بخش قاب ملاقات مهمان این برنامه خواهند بود.

«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران، یک کارگردان جوان به همراه یک کار‌شناس و صاحب‌نظر غالبا جامعه‌شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئا‌تر کشور به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

گزارش‌های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت‌و‌گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و… ازجمله بخش‌های درنظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۳۰: ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها