تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27466

دور همی مهران مدیریشامگاه دوشنبه، ۲۹ شهریور، حسین وفایی، قهرمان دو دوره از مسابقات جهانی اسنوکر و شهرام صفوی، سرپرست تیم ملی اسنوکر ایران، مهمان برنامه «دورهمی» بودند.


به گزارش سینما سینما ، وفایی که با قهرمانی در رقابت‌های اسنوکر آماتوری جهان در سال ۲۰۱۱ توانست به عنوان اولین ایرانی در تاریخ این ورزش، جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای جهان را کسب کند، با ذکر خاطره‌ای از پدرش گفت: «من از سن شش سالگی فعالیت در رشته اسنوکر را شروع کردم. از همان زمان پدرم دوست داشت به مقام قهرمانی جهان برسم. دقیقا شش ماه پس از این که او فوت کرد نخستین قهرمانی جهان را کسب کردم و بی‌شک تلاش برای برآورده کردن آرزوی پدرم در این موفقیت بی‌تاثیر نبود.»

شهرام صفوی، اولین عضو تیم ملی اسنوکر هم در تشریح مشکلات این رشته توضیح داد: «یکی از مشکلات رشته بیلیارد و اسنوکر این است که متاسفانه به عنوان ورزش به آن نگاه نمی‌شود. این رشته‌ها، ورزش‌هایی به شدت ذهنی هستند و موفقیت در آن‌ها به هوش و تمرکز ورزشکار وابسته است اما هر شخصیت منفی که در سینما یا تلویزیون می‌بینیم، با حوله‌ای روی شانه و چوبی در دست پشت میز بیلیارد است!»
مهران مدیری هم در تکمیل اظهارات او گفت:اسنوکر ورزش با کلاس ودرجه یکی است ولی در فیلمهای سینمایی ،همه نقشهای بد ومنفی اسنوکر بازی می کنند.
در ادامه گفت‌و‌گوی مهران مدیری با این دو ورزشکار، وفایی در توضیح موقعیت جهانی خود در این رشته تصریح کرد: «تعداد ورزشکاران حرفه‌ای اسنوکر در دنیا ۱۲۸ نفر است و من با وجود همه مشکلات در رنکینگ، در رتبه ۷۰ قرار دارم.»

در پایان، صفوی اولین چوبی را که با آن در تیم ملی اسنوکر بازی کرده و وفایی جلیقه‌ای را که با آن به مقام قهرمانی جهان دست یافته بود، به موزه برنامه «دورهمی» اهدا کردند.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. مرضیه
    ۳۰, شهریور, ۱۳۹۵ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

    از آقای مدیری سپاسگزارم که این وزرش رو بما معرفی کردن

نظر شما


آخرین ها