تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81643

بازیگر «افسانه هزار پایان» بیان کرد که این روزها مشغول بازی در این سریال است و کارش تا پایان اسفند سال جاری طول می کشد.به گزارش سینماسینما، رامین ناصرنصیر درباره مجموعه نمایشی «افسانه هزار پایان» که به کارگردانی شهاب عباسی در حال تصویربرداری است، بیان کرد: این روزها سر ضبط سریال «افسانه هزار پایان» هستم و فکر می کنم بخش حضور من در سریال تا پایان اسفند طول بکشد.

وی درباره پخش این مجموعه که یک فصل از آن روی آنتن شبکه نسیم رفت، بیان کرد: قرار بود بعد از نوروز سال ۹۷ پخش شود اما در موقعیتی ناگهانی روی آنتن رفت. فعلا یک فصل از آن پخش شده و قرار است سال بعد فصل اول دوباره پخش شود و بعد ۲ فصل دیگر هم روی آنتن برود.

این بازیگر با اشاره به موضوع و شکل این مجموعه و اینکه چقدر برای مخاطب جذابیت دارد، بیان کرد: این مجموعه سه قصه و ماجرا دارد که در سه فصل پیگیری می شود و از موقعیت ها و شوخی های جالبی برخوردار است به طور مثال شوخی هایی با آثار معروف تاریخ سینمای جهان و یا تاریخ ادبیات ما شده است.

وی در پایان گفت: این مجموعه ویژگی های متفاوت و تازه ای دارد و روی فیلمنامه خیلی زحمت کشیده شده است و برای خود من جذاب بود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها