تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37783

سریال لبخند رخساره سعید نعمت‌اله درباره روند کاری سریال «لبخند رخساره» گفت: تقریبا ۹۰درصد از کار این مجموعه به پایان رسیده و نگارش متن هم تمام شده است.

به گزارش سینماسینما، نعمت الله گفت: در حال بستن لوکیشن‌ها هستیم و به‌زودی به بندرانزلی خواهیم رفت و چند روز هم آن‌جا خواهیم بود. در آن‌جا بازی مهدی سطانی به پایان می‌رسد اما مابقی بازیگران تا آخر پروژه با ما خواهند بود.
نویسنده سریال «مدینه» در ادامه توضیح داد: در حال حاضر کار در باکس مونتاژ است و همزمان با آن، موسیقی توسط آرمان موسی‌‌پور ساخته می‌شود. ضمن این‌که تیتراژ هم با صدای حامد همایون خواهد بود. به‌طور کل حدود بیست جلسه دیگر وقت نیاز داریم تا کارهای مانده را پیش ببریم زیرا در حین ساخت سریال، پراکندگی‌های زیادی داشتیم و به شهرستان‌های متعددی ازجمله هشتگرد، قدمگاه،‌ مشهد و بندرانزلی رفتیم و سعی کردیم سریال به هیچ عنوان در قالب خانه‌‌‌های آپارتمانی نباشد. همچنین از بخش‌های تهران قدیم و مشهد و بندرانزلی زیاد استفاده کردیم. ما در این سریال سعی کردیم از غذاها گرفته تا تمام ظروف و حتی روابط و جغرافیا، همه چیز ایرانی باشد.

نعمت‌اله با بیان رضایتش از کارگردانی و تهیه‌کنندگی کار گفت:‌ من به‌عنوان نویسنده «لبخند رخساره» از کارگردانی کار بسیار راضی هستم. در بخش تهیه و تولید هم باید بگویم که مشکلات مالی تلویزیون خیلی روی این بخش تاثیری نداشت و ما موفق شدیم پروژه را جلو ببریم و امیدوارم مخاطبان نیز کار را بپسندند.
او افزود: پروژه در تهران تمام می‌شود؛ ما روز گذشته سکانس فینال را با تمام بازیگران در تهران گرفتیم. ناگفته نماند پس از رفتن به بندرانزلی دوباره به تهران برمی‌گردیم و ادامه کار را در تهران ضبط خواهیم کرد.

نویسنده «پشت بام تهران» درباره کار جدید خود گفت:‌ پس از پایان یافتن ساخت پروژه «لبخند رخساره» من به خارج از ایران سفر خواهم کرد و بعد از بازگشتم به ایران راجع به پروژه جدیدمان با محمدرضا شفیعی صحبت خواهیم کرد. اما داستانی که تصمیم به نگارش آن دارم درباره حق‌الناس است؛ کسی که از این دنیا رفته و یک بدهی دارد و خانواده‌اش می‌خواهند روح این شخص را به آرامش برسانند و از این‌رو باید حق‌الناسی که به گردن آن فرد بوده است را برطرف کنند. موضوع حق‌الناس موضوع جدی در این قصه است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها