تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 84111

به گفته تهیه کننده سریال «پاهای بی قرار»، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در لوکیشنی در یک محضر عقد و ازدواج ادامه دارد.به گزارش سینماسینما، ایرج محمدی تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار»  با اشاره به پروسه تولید این سریال که این روزها به کارگردانی منوچهر هادی در حال تصویربرداری است، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از سریال ضبط و تصویربرداری شده است و احتمالا تا اواخر خرداد و یا اواسط تیر تولید آن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به لوکیشن حال حاضر این سریال که برای شبکه پنج سیما آماده می شود، توضیح داد: اکنون حوالی خیابان شهید مطهری در یک محضر عقد و ازدواج تصویربرداری سریال را ادامه می دهیم.

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: ما در حال حاضر روزکار هستیم و لوکیشن های متعددی در سطح شهر از جمله بیمارستان، مطب دکتر، شرکت و … داریم که این روزها باید در کنار لوکیشن های خارجی به آن مکان ها هم برویم.

فیلمنامه سریال «پاهای بی قرار» به قلم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نوشته شده است و این سریال در ۲ فصل و ۳ فاز تصویربرداری می شود.

این مجموعه زندگی چند خانواده را به تصویر می کشد و داستان را در بستر وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس پیش میبرد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علی رضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری، مجید صیادی و … بازیگران این مجموعه هستند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها