تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79812

ویژه‌برنامه «ایران» همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم فجر و با پخش بخش‌هایی از مراسم اختتامیه به روی آنتن پرس تی‌وی خواهد رفت.

به گزارش سینماسینما، برنامه «ایران» در واحد هنری شبکه پرس‌ تی‌وی تولید می‌شود و در قالب مجری محور به مدت ۲۵ دقیقه، همزمان با اختتامیه جشنواره سی و ششم از شبکه پرس تی‌وی به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه رویدادهای مختلف جشنواره از رونمایی فیلم‌ها در دو قدم مانده به سیمرغ تا اختتامیه را مرور می‌کند و چند گزارش ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای از پردیس ملت (محل استقرار رسانه‌ها)، باغ کتاب (محل استقرار هنرمندان و سینماگران) و بخش‌های مختلف جشنواره همچون مستند، داستانی، انیمیشن و فیلم کوتاه تهیه و پخش خواهد کرد.

بررسی فیلم «زنانی با گوشواره باروتی» از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است که برای اولین بار موضوع نقش زنان در جنگ علیه داعش را به تصویر کشیده است. بیننده در این فیلم با خبرنگار عراقی همراه شده و موضوع جنگ را از نگاه زنانی که شوهرانشان عضو نیروهای داعش هستند و به نوعی قربانی این جنگ به شمار می‌روند، مشاهده می‌کند.

ویژه‌برنامه «ایران» (ویژه جشنواره فیلم فجر) به کارگردانی عطا جاوید، یکشنبه (۲۲ بهمن ماه) همراه با بخش‌هایی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه پرس تی‌وی خواهد رفت و تکرار آن هم دوشنبه ساعت ۱۲، سه شنبه ساعت ۱۸، پنجشنبه ساعت ۵ صبح، جمعه ساعت ۳ بامداد و شنبه ساعت ۷ صبح خواهد بود.

محمد بهمن آبادی (دستیار تهیه)، رضا مفاخری (صدابردار) و گیسومیشا احمدی (خبرنگار) نیز از دیگر عوامل ویژه برنامه ایران هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها