تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۵:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 87022

از آنجایی که چند سالی است به دلایلی اغلب بازیگران، کارگردانان و حتی تهیه کنندگان و عوامل اصلی یک پروژه گاهی از عدم پرداخت دستمزدها و بی توجهی که تلویزیون به تعهداتش می کند، گله مندهستند عده ای از تهیه کنندگان درصدد نگارش نامه ای به شخص مرتضی میرباقری برآمدند که مدتی است بی پاسخ مانده است.
به گزارش سینماسینما ،در این نامه که توسط چند تهیه کننده به امضاء رسیده و خطاب به معاونت سیماست، خواستار تشکیل کمیته انضباطی تهیه کنندگان مشابه آنچه در خانه سینما وجود دارندشده اند که هنوز این نامه بی پاسخ مانده و میرباقری پاسخ روشنی به این خواسته نداده است.
به گفته یکی از تهیه کننده ها که تمایلی به ذکر نامش در این خبر نداشت، هدف از این نامه نگاری این بوده است که عده ای از بازیگران در گفت و گو با خبرگزاری ها و روزنامه ها اغلب درباره عدم پرداخت ها و عملی نشدن تعهدات توسط تهیه کنندگان سخن می گویند که باعث دلخوری برخی از آنها شده است. از این رو به جهت اینکه اختلافی پیرامون بازپرداخت ها پیش نیاید، این افراد به معاونت سیما نامه ای نوشته و همچنان در انتظار دریافت پاسخ هستند!
این اواخر هم درباره اغلب سریال های تلویزیونی مشکلاتی از این دست رسانه ای شده که تهیه کننده از تلویزیون طلبکار است و عوامل از تهیه کننده. همین موضوع هم باعث ایجاد اختلاف میان آنها و عدم اعتماد بین افراد در یک پروژه شده است. از این رو تهیه کنندگانی که به نوعی نگارنده این نامه بوده اند، در انتظار پاسخی روشن از معاونت سیما هستند.

بانی فیلم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها