تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25930

برزو نیک‌نژادکارگردان فیلم سینمایی «زاپاس» این روزها در حال نگارش مجموعه تلویزیونی «پنچری» است.

به گزارش سینماسینما، برزو نیک‌نژاد کارگردان که این روزها فیلم سینمایی «زاپاس» را بر پرده سینماها دارد، مشغول نگارش فیلمنامه سریال «پنچری» است.

او دراین‌باره گفت: این روزها به صورت تمام‌وقت مشغول نگارش فیلمنامه سریال «پنچری» هستم که قرار است در ۴۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود. پیش‌تولید کار آغاز شده و نیمه دوم مهرماه نیز کلید می‌خورد.

وی درباره مضمون این سریال بیان کرد: شیوه‌ کار به سبک کمدی‌های خودم است که در سریال‌های  «دودکش» و «دردسرهای عظیم» دیده شده است؛ یک ملودرام شیرین با آدم‌ها و روابطی که دوست‌داشتنی هستند. تنها تفاوت این است که این بار کمی سطح طبقاتی را بالا آورده‌ام و از طبقه پایین‌دست به سراغ سطح طبقاتی متوسط جامعه رفته‌ام. قصه سریال نیز داستانی عاشقانه و معمایی است که امیدوارم بتواند هم مردم را شاد کند و هم خستگی را از تن آن‌ها بیرون آورد.

کارگردان فیلم  «ناخواسته» درباره زمان کلید زدن سریال «پنچری» اظهار کرد: از آنجایی که قرار است سریال به صورت هر شبی پخش شود، طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تا ۲۰ شهریور متن‌ ۴۰ قسمت به صورت کامل نوشته و آماده می‌شود. پس از اتمام نگارش نویسنده دیگری به جمع ما ملحق می‌شود تا بازنویسی‌ها صورت بگیرد و قصه کم‌وکاستی‌هایش برطرف شود.

نیک‌نژاد درباره داستان «پنچری» گفت: داستان سریال درباره پسری است که سال‌ها تلاش کرده است به دختر موردعلاقه‌اش برسد و به‌واسطه این، یکسری شرط و شروط برایش گذاشته‌اند که باید آن‌ها را مهیا کند.

وی همچنین به زمان پخش آن اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی مدیران تلویزیون، سریال «پنچری» پس از محرم و صفر و در فصل زمستان پخش خواهد شد و از آنجایی که ما برآوردمان برای فیلمبرداری زمانی شش ماهه است، قطعاً بخشی از کار همزمان با پخش ضبط می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها