تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 860

این روزها نام بهروز افخمی به عنوان یکی از گزینه‌های مجری‌گری برنامه هفت مطرح است.

بهروز افخمیمدیرگروه اجتماعی شبکه سه درباره گزینه‌های مدنظر برای اجرای برنامه تلویزیونی «هفت»، تأکید کرد هنوز مجری و تهیه کننده برنامه «هفت» انتخاب و مشخص نشده‌اند. ناصر کریمان درباره گزینه هایی نظیر بهروز افخمی که برای اجرای برنامه تلویزیونی «هفت» مطرح می شوند گفت: این‌ها برداشت هایی است که در سایت ها و پایگاه های خبری مطرح می شود و تنها گمانه زنی است.

وی تأکید کرد: تیم کارشناسی شبکه سه درباره مجری برنامه «هفت» و همچنین ساختارهای این برنامه هنوز به جمع بندی کاملی نرسیده است و به محض مشخص شدن ترکیب و ساختار این برنامه، حتما این نکات در یک مصاحبه اعلام خواهند شد. مدیر گروه اجتماعی شبکه سه متذکر شد: تیم سازنده برنامه «هفت» و مجری آن باید از افراد متخصص باشد و سعی ما این است که با انجام کار کارشناسی بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و بهترین برنامه تلویزیونی در زمینه سینما را اجرا کنیم.

کریمان با بیان اینکه ما در این زمینه به ابزاری نیازمندیم و باید رایزنی هایی داشته باشیم، افزود: سعی ما بر این است که تا قبل از نیمه شهریورماه مجری برنامه را معرفی کنیم. مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان یادآور شد: مجری و تهیه کننده برنامه باید ۲ فرد مجزا باشند. برنامه با فرم و ساختار جدیدی معرفی خواهد شد و اطلاع رسانی در این زمینه نیز انجام می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها