تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67157

گروه اقتصاد شبکه ۵ برنامه ای جدید با ساختاری متفاوت برای مخاطبان رسانه ملی تدارک دیده است. این برنامه در مرحله پیش تولید است و پخش آن از اواخر مهر ۹۶ آغاز خواهد شد و علی صادق شیرازی کارگردانی مجموعه را برعهده دارد.
«کافه اقتصاد» یک مجموعه تلویزیونی و نمایشی است که کمند امیرسلیمانی و سپند امیرسلیمانی بازیگران توانمند و محبوب سینما و تلویزیون، دو مجری ثابت و اصلی این برنامه هستند و در بخش‌هایی از برنامه علی پاکزاد مجری سوم که از مجریان باسابقه رسانه است به آن‌ها اضافه خواهد شد.
این برنامه برای اولین بار با ساختاری جدید و کاملا نمایشی در راستای پرداختن به موضوعات روز جامعه در رابطه با اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی و توجه ویژه به صنایع فرهنگی طراحی و اجرا شده است.
میهمانان و شرکت کنندگان در برنامه از میان کارشناسان حوزه اقتصاد و صنایع فرهنگی کشور و مدیران حوزه های بانکی، بیمه، بورس و کارآفرینان فعال در شهرک‌های صنعتی و سازمان‌های اقتصادی انتخاب می‌شوند و در کنار آن‌ها چهره‌های فرهنگی و هنری، خوانندگان، ورزشکاران و بازیگران سینما و تلویزیون قرار می‌گیرند تا با اجرای نمایش های موضوعی و آیتم طنز برای مخاطب عام درباره موضوعات فرهنگی و اقتصادی روز و راهکارهای مناسب برای رفع معضل تعطیلی و ورشکستگی واحدهای صنعتی صحبت کنند.
در هر برنامه یکی از گروه‌های بازاریابی فعال در فضای کسب و کار مجازی یا یک استارتاپ ویژه معرفی می‌شود.
این برنامه در حضور تماشاچیان و میهمان و در دکوری برش خورده از یک فضای شهری زیبا ضبط خواهد شد. آیتم‌هایی مانند درو یواش ببند ، مرور اخبار اقتصادی و شوخی با آنها، گردشگری و چندین مسابقه جذاب همراه با جوایز متنوع برای مخاطبین و بینندگان و همچنین شرکت کنندگان در استودیوی ضبط برنامه از دیگر بخش‌های مجموعه تلویزیونی و نمایشی «کافه اقتصاد» هستند.
«کافه اقتصاد» برای شروع شبهای آخر هفته روی آنتن شبکه ۵ می‌رود و این امکان وجود دارد تا در صورت استقبال مخاطبین شبهای بیشتری در هفته روی آنتن شبکه پنج باشد و علی صادق شیرازی و سید عبدالرضا کیا تهیه‌کنندگی این برنامه را انجام می‌دهند.
اخبار روز برنامه ” کافه اقتصاد را در وب سایت برنامه به نشانی : www.cafeghtesad.ir و کانال تلگرام به نشانی : https://t.me/cafeghtesad دنبال کنید .

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها