تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36878

پالت، سروش صحتگروه موسیقی «پالت» در جدیدترین فعالیت هنری خود، حضور در تیتراژ یک سریال تلویزیونی را به کارگردانی سروش صحت تجربه کرده است.

به گزارش سینماسینما، سریال تلویزیونی «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت روی آنتن رفت و گروه پالت که با این سریال برای اولین‌ بار تیتراژخوانی در تلویزیون را تجربه کرده، قرار است هر شب با قطعه «تمامِ ناتمام» از این شبکه مهمان خانه‌های مردم باشد.

گروه «پالت» پیش از این، تیتراژخوانی را به نوعی با قطعه «نرو، بمان» در تئاتر «روایت ناتمام یک فصل معلق» و بعدا با فیلم «ماهی و گربه» در سینما تجربه کرده، این‌بار وارد مدیوم تلویزیون شده‌ تا این تجربه را هم در کارنامه خود ثبت کند.

امید نعمتی درباره‌ حضورشان در موسیقی این سریال اظهار کرد: «با اینکه ما هیچ‌وقت موضعی با اجرا در رسانه ملی نداشتیم، اما اولین‌بار است که برای یک سریال تلویزیونی، تیتراژ می‌خوانیم. اتفاقا همیشه دوست داشتیم این مدیوم را تجربه کنیم و منتظر یک فضا و فرصت مناسب بودیم تا اینکه سروش صحت پیشنهاد تولید تیتراژ تازه‌ترین سریالش را به ما داد. سروش در این سال‌ها تجربه‌های موفقی در زمینه سریال‌های تلویزیونی داشته و علاوه بر آن روحیات و خلق و خویش هم از جنس خود ما است. بیشتر بازیگران این سریال از نسل خودمان هستند و فیلم‌نامه آن هم بر اساس موضوعی ملموس برای هم‌نسلی‌های ما نوشته شده است. برای همین فکر می‌کنم این سریال انتخاب خوبی برای نخستین حضور ما در تلویزیون بود.»

خواننده گروه پالت که معتقد است قطعه «تمامِ ناتمام»، به نوعی بازگشت به دوران خاطره‌­انگیز «آقای بنفش» محسوب می‌شود، درباره حال و هوای این قطعه گفت: «به دلیل اینکه این سریال قرار است از تلویزیون پخش شود، ما سعی کردیم به سراغ فضای مردمی‌تر پالت برویم که طبیعتاً آلبوم «آقای بنفش» این خصوصیت را بیشتر از آلبوم «شهر من بخند» دارد؛ در واقع به سراغ همان پالت گرم و صمیمی رفتیم که توانست فضای آشناتری با مخاطبانش ایجاد کند.»

در این سریال که به تهیه­‌کنندگی رضا جودی قرار است در ۶۰ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن برود، بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه و… ایفای نقش می‌کنند.

«لیسانسه‌ها» قصه‌ای طنز با موضوعی اجتماعی دارد و ماجرا و داستان سه جوان دانشجو را روایت می‌کند که به دنبال اشتغال و کسب درآمد هستند اما در این راه با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند. فیلم‌نامه این سریال توسط سروش صحت و ایمان صفایی نگاشته شده و پخش آن از امشب، ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها