تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 31960

رضا رشیدپورعباس جدیدی مرد پرحاشیه این روزهای فضای مجازی که قرار بود صبح امروز ۱۷ آبان‌ماه در برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور حضور پیدا کند، به این برنامه نیامد.

به گزارش سینماسینما، رشیدپور به‌شدت از خلف وعده جدیدی گلایه کرد و گفت: «مدتی است رفتار عباس جدیدی مورد توجه منفی افکار عمومی و رسانه ها قرار گرفته است. من دو روز پیش، پیشنهاد دادم که ما به طرف مقابل هم اجازه دهیم حرف هایش را بزند، تا وقتی بررسی کردیم و حرف هایش را شنیدیم مخاطبان خودشان قضاوت کنند. یک‌طرفه قضاوت کردن در شان برنامه ما و شبکه سه نیست. دیروز هم اعلام کردیم که ایشان قرار است مهمان ما باشد. وقتی تصویر ایشان را در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم سیلی از پیام های منفی مخاطبان را دریافت کردیم، که چرا ایشان را به برنامه دعوت کردید، حتی تهدید به این شدیم که دیگر برنامه شما را نمی‌بینیم! اتاق سردبیری گفت دعوت مان را پس بگیریم، من مخالفت کردم و گفتم اجازه دهیم ایشان حرف بزند. ولی متاسفم بگویم که ایشان از صبح تلفن‌شان را پاسخ نمی دهد؛ و متاسفم که بگویم برخی رسانه را نمی شناسند!

بخشی از منتقدین می گویند: وقتی ما این همه مهندس و کارشناس داریم رفتن چهره های ورزشی به شورای شهر خیلی پسندیده نیست، اما مردم به شما اعتماد کردند و با رای مردم در آن جایگاه نشسته اید.
آقای جدیدی! مردم و بیننده رسانه ملی خیلی محترم تر از آن است که من به دروغ به آنها بگویم شما مریض بودید و نیامدید! متاسفم آقای عباس جدیدی!»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها