تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74715

مریم نشیبا با اشاره به بزرگان دوبلاژ بیان کرد که باید این افراد را که اغلب ناشناخته هستند بیشتر به مردم معرفی کنیم.
به گزارش سینماسینما، مریم نشیبا گوینده تلویزیون با اشاره به مستند «دوران افشاریه» ساخته ابوالفضل توکلی که به پیشکسوتان دوبله می پردازد، بیان کرد: بزرگان دوبلاژ ما ستاره های سینمای داخل و خارج کشور را به مردم معرفی کردند در حالیکه خودشان اغلب ستاره هایی ناشناخته هستند پس این مهم است که در آثار سینمایی یا مستند به زندگی آنها بپردازیم.

وی ادامه داد: نیاز است که مردم مطلع باشند و بدانند که این بزرگان که در پشت صحنه سال ها فعالیت کرده اند چه کسانی هستند.

این گوینده اظهار کرد: ابوالفضل توکلی کارگردانی است که در حال کار روی دوبلورهاست و چندین مستند تاکنون درباره بزرگان دوبلاژ ما ساخته است که این فعالیت ها باید بیشتر شود.

نشیبا در بخش دیگری از سخنانش درباره پرداختن به مسایل اجتماعی در مستندها عنوان کرد: ای کاش بتوان معضلات کشور، مسایل اقتصادی، بچه های کار، زنان خیابانی و بسیاری از معضلاتی را که امروز دچار آنها هستیم به تصویر بکشیم و در مستندها از آنها سخن بگوییم.

وی ادامه داد: البته نه فقط در مستند که باید در همه غالب ها به این مشکلات بپردازیم، باید همه بتوانیم دست به دست یکدیگر بدهیم به طور مثال خود من در برنامه «گلبانگ» رادیو در آیتم هایی به این مشکلات اشاره می کنم و از مخاطبان و مسئولان می خواهم که بچه های کار را دریابیم و خنده را دوباره به لب هایشان بیاوریم.

نشیبا در پایان گفت: من فکر می کنم حتی اگر یک نفر در تمام ایران سخنان ما را بشنود خودش یک تلنگر است و می تواند نتیجه بخش باشد.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها