تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37139

مهوش افشارپناهمهوش افشارپناه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون تاکید کرد در سریال‌های تلویونی جایی برای بازیگران زن بالای ۴۰ سال نیست.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر در گفت‌و‌گویی مفصل با «خبرآنلاین» درباره فعالیت خود در سال‌های اخیر صحبت کرد. بخشی از سخنان خود به دلایل کم‌کاری در تلویزیون اختصاص داشت. او دلایل خود را چنین شرح داد: «از یک سو بسیاری از فیلمنامه‌ها، ساختار درستی ندارند و از سوی دیگر سن بازیگران هم دوره من به گونه‌ای است که با پیشنهادهای جذاب مواجه نمی‌شویم. این دو دلیل، اصلی‌ترین چیزهایی هستند که مرا به عنوان بازیگر از تلویزیون دور می‌کند.

در این میان وضعیت بازیگران مرد متفاوت است و آن‌هایی که هم سن و سال ما هستند با پیشنهادهای متنوع‌تری مواجه می‌شوند. اصولا انگار خانم‌های بالای ۴۰ سال از نظر سریال‌های تلویزیونی، نه مسئله‌ای برای نشان دادن دارند و نه دغدغه‌ای. توجه بیشتر به سمت بازیگران جوان و مسائلی مثل شکست عشقی است که با چند ترانه و آهنگ هم همراه می‌شود و طبیعتا ما جایی در آن میان نداریم.

پیشنهادهایی که بعد از «قفسی برای پرواز» داشتم یا فیلمنامه خوبی نداشت یا گروه بازیگرانش برایم جذاب نبود یا از نظر مالی سطح پایین بود.

اگر قرار باشد من در فیلمی فقط چای بیاورم، غذا درست کنم و قربان صدقه بچه‌ام بروم، چرا در خانه‌ام ننشینم و این کارها را برای همسر و بچه‌های خودم نکنم؟! انجام دادن این کارها در خانه، تشکر اهالی خانه را به همراه دارد و انجام‌شان جلوی دوربین، احساس بد خودم و تماشاگر را که این چه کاری است که من برای بار هزارم انجام می‌دهم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها