روایت افسانه چهره آزاد از مردی که بعد از شلیک گلوله شکارچی ها زنده ماند/ویدئو

 پنجاه و سومین قسمت از این برنامه که با اجرای افسانه چهره‌آزاد به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت داستان دختر و پسری اختصاص دارد که ازدواجشان عجیب بوده و قصه مردی را می‌گوید که بعد از اصابت گلوله شلیک شده از طرف شکارچی‌ها زنده مانده است.

افسانه چهره‌آزاد بازیگر سینما و تلویزیون، نوه رقیه چهره‌آزاد بازیگر و همسر شاهرخ فروتنیان بازیگر و طراح صحنه و لباس سینماست.

او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد. در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد، اما ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» همراه با علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست. در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقشی در نمایش «پنجره‌ها» به کارگردانی فرهاد آئیش مورد توجه واقع شد.

چهره‌آزاد همچنین در فیلم‌های متعددی مثل «قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور، «دهلیز» بهروز شعیبی، «سیزده ۵۹» سامان سالور، «اسپاگتی در هشت دقیقه» رامبد جوان، «چند تار مو» ایرج کریمی، «ساغر» و «یکبار برای همیشه» سیروس الوند و همچنین سریال‌هایی همچون «سر به راه»، «وضعیت سفید»، «آشپزباشی»، «کتاب‌فروشی هدهد»، «داستان‌های نوروز»، «تهران ۱۱–۵۹۵ ج ۴۸»، «فروشگاه»، «برگی از زندگی»، «آپارتمان» و همچنین سریال «ویلای من» در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72079 و در روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲:۵۳
2024 copyright.