موزیک ویدئوی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» منتشر شد

خانه ای در خیابان چهل و یکمهمزمان با آغاز اکران عمومی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» ساخته حمیدرضا قربانی موزیک ویدئو این فیلم که حال و هوای متفاوتی دارد، با صدای امیر اشکان غلامی منتشر شد.
این موزیک ویدئو توسط امیر اشکان غلامی تنظیم و آهنگسازی شده و شعر آن نیز متعلق به هوشنگ ابتهاج است. همچنین خوانندگی این کار هم برعهده غلامی است.
اکران عمومی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» از امروز ۲۲ دی ماه در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز شده است.
این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد و همچنین در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران هم در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود و سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.
همچنین «خانه در خیابان چهل و یکم» در چندین جشنواره بین المللی نیز مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت.
در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی ، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعواى ٢ برادر بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند
مجتبی اسماعیل زاده با همراهی مهناز افشار، سارا بهرامی، سهیلا رضوی، مانی رحمانی و مانیا علیجانی کارگردانی این موزیک ویدئو را برعهده داشته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 39684 و در روز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۱:۱۴
2024 copyright.