تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1474

جیک جیلنهالشرکت فاکس سرچ‌لایت پیکچرز اولین آنونس درام «تخریب» با بازی جیک جیلنهال، نائومی واتس و کریس کوپر را منتشر کرد.

به گزارش سینماسینما، آنونس فیلم «تخریب» (Demolition) سه‌شنبه شب در فاصله دو روز به اولین نمایش جهانی این فیلم در افتتاحیه چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو منتشر شد.

«تخریب» هشتم آوریل ۲۰۱۶ اکران عمومی می‌شود.

جیک جیلنهال در فیلم نقش یک بانکدار موفق را بازی می‌کند که وقتی همسرش را در یک حادثه رانندگی از دست می‌دهد دچار فروپاشی احساسی می‌شود. او با وجود فشارهای پدر زن خود (با بازی کریس کوپر) سعی می‌کند خود را بازیابد. در این بین آشنایی او با یک مادر مجرد (با بازی نائومی واتس) اتفاقات تازه‌ای به همراه دارد.

فیلم را ژان-مارک والی از روی فیلمنامه‌ای نوشته برایان سایپ کارگردانی کرده است.

والی کارگردان فیلم «باشگاه خریداران دالاس» هم هست که دو سال پیش متیو مکاناهی برای بازی در آن برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او سال گذشته فیلم «وحشی» را روی پرده سینماها داشت که نامزدی اسکار بازیگری را برای ریس ویدرسپون و لورا درن به همراه آورد.

«تخریب» را شرکت فاکس سرچ‌لایت پیکچرز روانه سینماها می‌کند. این شرکت فیلم «وحشی» را هم توزیع کرد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۱۹ تا ۲۹ شهریور) برگزار می‌شود.

جشنواره تورنتو از دیرباز نقطه شروع فصل جوایز سینمایی و آشنایی با رقبای احتمالی اسکار بوده است. این جشنواره بخش مسابقه رسمی و هیئت داوری ندارد، اما در پایان جشنواره بهترین فیلم با آرای تماشاگران انتخاب می‌شود.

در سال‌های اخیر تعدادی از فیلم‌هایی که جایزه اصلی تورنتو را بردند مانند «زیبایی آمریکایی»، «تصادف»، «میلیونر زاغه‌نشین»، «گفتار پادشاه» و «دوازده سال بردگی» بعداً برنده اسکار بهترین فیلم نیز شدند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها