تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23560
  خواننده موسیقی پاپ کشور  همزمان با آغاز مسابقات المپیک ریودوژانیرو قطعه «مدال مردمی» را منتشر کر.

به گزارش  سینماسینما، فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ  همزمان با مسابقات المپیک ریودوژانیرو قطعه «مدال مردمی» را منتشر کرد. این اثری است که به صورت رسمی و برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک تولید شده است.

روزبه بمانی ترانه سرا، مهران خلیلی تنظیم کننده، کوشان حداد میکس و مسترینگ و موسسه فرهنگی هنری «مأوا» تهیه کننده این اثر موسیقایی هستند و فرزاد فرزین در کاور این قطعه از طراحی لباس کاروان ورزشکاران کشورمان در المپیک با هنرمندی کامران بختیاری استفاده کرده است.

فرزاد فرزین که طی هفته های گذشته حضور فعالی در اجراهای زنده دارد بعد از تمدید کنسرت « ۱۴۱۰» که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت به زودی فیلم کنسرت «شوک» را به کارگردانی هنری کیوان ملک مطیعی، کارگردانی تلویزیونی برادران بوشهری و تهیه کنندگی شرکت «هنر اول» به مدیریت مجید محسنی روانه بازار موسیقی می کند.

 

همچنین فرزین چند سال پیش در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است. آخرین کار سینمایی او سگ‌های پوشالی نام دارد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها