تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68637

دومین تیزر مالاریا به نویسندگی ، کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما،فیلم سینمایی مالاریا که از چهارشنبه ۱۲مهر در سینماهای سراسر کشور نمایش خود را آغاز کرده است تا کنون در جشنواره های بین المللی گوناگونی  از جمله :« منتخب جشنواره ونیز و هفت جشنواره درجه الف دنیا شرکت داشته است. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی ورشو و برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم های شرقی ژنو نیز شده است. «مالاریا» همچنین برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی داکا شد. این فیلم برنده جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی اورنبورگ نیز شد. برنده جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو را نیز کسب کرد.

 

ساعدسهیلی ، ساغرقناعت،آذرخش فراهانی و آزاده نامداری بازیگران مالاریا هستند.

« مالاریا » داستان دختر و پسری است که از خانه فرار کرده اند ، در تهران گردی های خود با گروه موسیقی خیابانی آشنا می شوند و این آشنایی اتفاقاتی را رقم می زند که پایان هولناکی دارد.
سایر عوامل فیلم عبارتند از : مدیر فیلمبرداری« هومن بهمنش» ، طراح صحنه و لباس : «کیوان مقدم» ، صدابردار : «منصور شهبازی» ، طراحی و میکس صدا: «سیدمحمد کشفی»، طراح گریم : «محمدرضا قومی» ، موسیقی : «آذرخش فراهانی» ، «سیاوش اسدی» ، مدیر تولید : «مجید گودرزی» ، عکاس : «امید صالحی »
پخش فیلم «مالاریا »بر عهده فیلمیران است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها