تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 1690

درام سیاسی «مارک ما بحران است» با بازی ساندرا بولاک و بیلی باب تورنتن اولین بار در دنیا روز جمعه در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و با استقبال روبرو شد.مارک ما بحران است با بازی ساندرا بولاک

به گزارش «سینماسینما»، شرکت برادران وارنر فیلم «مارک ما بحران است» (Our Brand Is Crisis) را ۳۰ اکتبر (۷ آبان) در فصل جوایز سینمایی اکران می‌کند.

دیوید گوردون گرین این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته پیتر استراون («تعمیرکار، خیاط، سرباز، جاسوس») کارگردانی کرده است.

«مارک ما بحران است» با اقتباس از مستندی به همین نام تولید ۲۰۰۵ ساخته شده که درباره یک گروه مشاور آمریکایی است که چالش ایجاد زمینه برای انتخاب مجدد یک رئیس‌جمهور نامحبوب بولیویایی را می‌پذیرند.

ساندرا بولاک در نسخه سینمایی «مارک ما بحران است» نقش یک مشاور سیاسی تک‌رو را بازی می‌کند که برای هدایت گروه از بازنشستگی خارج می‌شود، در حالی که بیلی باب تورنتن نقش دشمن او را بازی می‌کند. آنتونی مکی، اسکان مکنیری، زو کازان، آن داود، رینالدو پاچکو، دومینیک فلورس، لوییس آرسلا، اکتاویو گومس بریوس و ژواکیم د آلمیدا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جرج کلونی و گرانت هسلو از شرکت اسموک‌هاوس پیکچرز با همکاری بولاک، جف اسکول و جاناتان کینگ «مارک ما بحران است» را تهیه کرده‌اند.

پوستر فیلم مارک ما بحران است با بازی ساندرا بولاک

بازی بولاک در فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. تیم گری نویسنده و کارشناس جوایز سینمایی از نشریه ورایتی نقش‌آفرینی او در «مارک ما بحران است» را «فوق‌العاده» توصیف کرد و نوشت: «کار بولاک یادآوری می‌کند که او یک نمونه نادر از ستاره-بازیگرانی است که این توانایی را دارند در هر فیلم لایه‌های تازه‌ای از استعداد خود را نشان بدهند.»

به گفته گری، امسال برخلاف سال‌های گذشته تعداد رقبای جدی بخش اسکار بهترین بازیگر زن بیشتر است و در این بین حضور ستاره‌وار بولاک در «مارک ما بحران است»، او را به عنوان یک رقیب بسیار مدعی مطرح کرده است. بولاک سال ۲۰۱۰ در هشتاد و دومین دوره جوایز اسکار برای بازی در فیلم «نقطه کور» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و می‌تواند امسال امیدوار باشد دومین اسکار را به کارنامه خود اضافه کند.

دیوید گوردون گرین کارگردان «مارک ما بحران است» سال گذشته فیلم «منگلهورن» با بازی آل پاچینو را کارگردانی کرد. او کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم‌هایی چون «Prince Avalanche» و «جو» هم هست.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها