تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24721

سریال کارآگاه حقیقیکاراگاه حقیقی نام یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی ساخته نیک پیزولاتو بوده و از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود.

به گزارش سینماسینما، فصل اول سریال شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس می‌باشد. فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و بر روی تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به‌جنایت‌هایی زده، طی مدت ۱۷ سال متمرکز است. فصل اول از ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شده و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسید و شامل ۸ قسمت می‌شود. فصل دوم نیز به تعداد ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شروع به پخش شد. داستان این فصل در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و دربارهٔ همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده‌است. در این فصل بازیگرانی همچون کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان ایفای نقش می‌کنند.

این سریال در فصل اول با نظرات مثبت و تحسین منتقدان روبرو شد؛ مجله آتلانتیک سریال کارآگاه حقیقی را «بهترین مجموعه تلویزیونی» خواند و متاکریتیک به این مجموعه لقب «تحسین جهانی» داد. این سریال به سبک آنتولوژی ساخته شده است، بدین معنا که در انتهای هر فصل داستان خاتمه یافته و فصل بعد با داستانی متفاوت و تیم بازیگری جدید ساخته خواهد شد.

شرکت اچ‌بی‌او در ژوئن ۲۰۱۴ فصل اول این سریال را به شکل دی‌وی‌دی و بلو–ری برای کاربران خانگی عرصه کرد که علاوه بر ۸ اپیزود اصلی مجموعه شامل حذفیات، مصاحبه با بازیگران اصلی و تی بون برنت، آهنگساز این فیلم است.

در ادامه موسیقی این سریال دیدنی را بشنوید.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. ساره
    ۳۱, مرداد, ۱۳۹۵ ۶:۳۶ ب٫ظ

    انتخاب تون بی نظیره عااالی

نظر شما


آخرین ها