تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19285

فیلم دختر ساخته سیدرضا میرکریمی حاضر در بخش اصلی رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی سینمایی مسکو سه جایزه اصلی برترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و انتخاب برتر بینندگان را کسب کرد.

به گزارش سینماسینما، در مراسم اعلام نتیجه آرای هیات داوران این جشنواره که امروز (پنجشنبه) در سینمای روسیه برگزار شد، دختر توانست عنوان برترین فیلم را کسب و جایزه این بخش یعنی تندیس طلایی گئورگی مقدس را کسب کند.
هیات داوران ساخته میرکریمی را از جمع آثار ۱۲ فیلم ساز روسی و خارجی که در بخش اصلی رقابتی جشنواره مسکو شرکت داشتند، به عنوان فیلم برتر برگزیدند.
همچنین در این مراسم که رضا ملکی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران شرکت داشت، فرهاد اصلانی بازیگر اصلی مرد فیلم دختر به علت بازی روان و توانمند در برقراری ارتباط با مخاطب به عنوان بهترین بازیگر برگزیده شد.
کارگردان فیلم پس از اعلام عنوان جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای هنرپیشه فیلم دختر گفت: هیچگاه در فیلم هایم از بازیگر تکراری استفاده نمی کنم، ولی فرهاد اصلانی یک استثنا است.
دختر همچنین در بخش آرای بینندگان جشنواره سینمایی مسکو فیلم برتر شد. مسئولان بخش داوری مردمی جشنواره سینمایی مسکو، شرکت دختر در جمع فیلم های این جشنواره را ارزشمند و پیام آن را سازنده، انسانی و بسیار پراحساس خواندند.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها