۹۱ درصد مشترکان بزرگترین اپراتور موبایل کشور، از پاسخگویی آن راضی هستند

یکی از مهمترین بخشهای هر مجموعه و سازمانی وجود یک مرکز تماس قوی برای ارتباط بهتر با مشتریان است تا مشتریان بتوانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

به گزارش سینماسینما، شاید جالب باشد که همراه اول را از منظر دارا بودن «سرویس مرکز تماس ویژه» هم به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور معرفی کرد؛ زیرا این اپراتور ۷ مرکز تماس توزیع شده در «تهران»، «مشهد»، «تبریز»، «اصفهان»، «شیراز»، «اهواز» و «اراک» دارد و ماهانه پاسخگوی بیش از ۱۲٫۴ میلیون تماس ورودی است.

مرکز تماس همراه اول با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی اعم از ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، گفتگوی آنلاین مجازی و گفتگوی تلفنی بصورت مداوم با مشترکان خود در ارتباط است که به عنوان مثال میانگین پاسخگویی به شکل IVR ماهانه بیش از ۹٫۶ میلیون است.

براساس آمار اعلام شده هیات مدیره اپراتور اول تلفن همراه تا پایان اسفند ۱۴۰۰، متوسط ماهانه پاسخگویی از طریق شبکه های اجتماعی در این اپراتور ۱۷۶ هزار بوده است.

همچنین بیش از ۵ هزار پاسخ از طریق ایمیل و بیش از ۱۴۱ هزار پاسخ از طریق پیامک به صورت ماهانه داده شده است.

پیگیری کارشناسان برای پاسخ دهی به مشترکان به شکلی بوده که هر مشترک بصورت میانگین حدود ۱۲ ثانیه منتظر پاسخگویی بوده  که میزان انتظار نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۴۸ درصد بهبود یافته است است.

همچنین در ارتباط با شاخص «تماس از دست رفته» این اپراتور توانسته با ۳ درصد بهبود به نسبت سال ۱۳۹۹ به نرخ ۶ درصد برسد.

با این حساب ۹۱ درصد مشترکان همراه اول نسبت به پاسخ مرکز تماس، ابراز رضایت کرده اند که نسبت به سال گذشته آن ۲ درصد رشد را نشان می دهد.

این اپراتور براساس گزارش اعلامی به سهامدارانش، حدود ۲۰ میلیون صورتحساب صادره در ماه دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 178466 و در روز یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱:۲۳
2024 copyright.